Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با توجه به اینکه منازل منطقه محروم کوی مدرس اهواز فاقد سند هستند و افراد سود جو و زمین خوار به دنبال تصاحب زمین‌ها و منازل مردم محروم این منطقه هستند، لازم است با همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط بخصوص سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و سازمان ثبت اسناد و املاک استان در اسرع وقت موانع و مشکلات سند مالکیت این منطقه مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه  باید طرح سنددار شدن منازل و زمین‌های اهالی کوی مدرس اهواز با جدیت تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود، افزود:  اگر ایرادات و یا مشکلاتی در ادامه این طرح بوجود آمد با راهکار‌های مناسب آن را رفع کنید.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: برای پیشبرد اهداف و مزایای طرح سنددار کردن منازل و زمین‌های کوی مدرس، اطلاع رسانی دقیق و کافی برای شهروندان عزیز این منطقه انجام بپذیرد و در این خصوص می‌توان از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده و بهره برد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: اهالی این منطقه لیاقت بهترین خدمت رسانی هستند و دستگاه قضایی استان با جدیت پیگیر رفع مشکلات آنان است و انتظار داریم شهروندان عزیز کوی مدرس همکاری لازم را با دستگاه‌های متولی برای رفع مشکلات این منطقه داشته باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدور سند مالکیت مناطق محروم کوی مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها

ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش شدید باران و وزش باد، گفت: بیشتر آبگرفتگی‌های سطح شهر توسط پمپ‌های برقی در حال جمع‌آوری است اما به علت قطع برق، دچار اختلال شده‌ایم و سرعت کار کند شده است.

علی شمسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عصر امروز در اهواز شاهد وقوع ۳۰ میلیمتر بارندگی در مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه و وزش شدید باد بودیم. بیشتر آبگرفتگی‌های سطح شهر توسط پمپ‌های برقی در حال جمع‌آوری است اما به علت قطع برق، دچار اختلال شده‌ایم و سرعت کار کند شده است.

وی افزود: این شرایط در همه مناطق شهر حاکم شده و آبگرفتگی خاصی در سطح شهر ایجاد شده است. با همکاری اداره برق در حال راه‌اندازی یک سری پمپ‌ها هستیم تا در اولین فرصت، شهر با شرایط عادی در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: آب وارد حیاط  برخی منازل شده است اما تاکنون اطلاعات کامل و جامعی در خصوص میزان ورود آب به منازل نداریم. در چند خیابان درختان شکسته‌اند و همکاران در حال آزادسازی خیابان‌ها هستند. یکی دو خودرو نیز در مجاورت دیوارهایی که تخریب شده‌اند، آسیب جزئی دیده‌اند.

وی افزود: در این شرایط توصیه می‌شود مردم عبور و مرور خود را کاهش دهند تا همکاران ما هر چه سریعتر آب را تخلیه کنند و اتفاق خاصی برای خودروهایشان رخ ندهد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه