Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@17:27:09 GMT

اعزام دختران کاراته کای سمنانی به استانبول ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۴۶۸۰

اعزام دختران کاراته کای سمنانی به استانبول ترکیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان گفتنی است از کشور ایران ۲۵ ورزشکار در این مسابقات حضور خواهند داشت مراسم بدرقه کاراته کا های سمنانی روز سه شنبه هفته جاری با حضور دکتر قاسم شریفی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری ، خانم شاه حسینی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری، دکتر علوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ،مهندس مجید نظری عضو شورای شهر سمنان ، مهندس میلانی مدیر عامل شرکت سنگرکار ، خانم افضلی رئیس هیات کاراته استان و قدیری رییس اداره ح است ،جمعی دیگر از کارکنان اداره ورزش و خانواده ورزشکاران در استادیوم ولایت سمنان انجام شد و مسئولین حاضر هر یک سخنانی را ایراد نمودند 

الینا صفاجو ، آیلین قالی باف، هانیه مستخدمین و مبینا علی پور، ستایش هاشمی، یگانه متین، فاطمه ولیان هفت کاراته کا سمنانی هستند که در رده نوجوانان و جوانان به مسابقات اعزام شدند سرمربیگری این تیم بر عهده ریحانه نصیری مربی ارزنده سمنانی و فاطمه صفری به عنوان کمک مربی به همراه تیم عازم شدند

46

کد خبر 1554975.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید