Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:11:33 GMT

مردان مسلح ۲۰ تبعه خارجی را از هتلی در مکزیک ربودند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۵۴۲۹

مردان مسلح ۲۰ تبعه خارجی را از هتلی در مکزیک ربودند

مردان مسلح با یورش به یک هتل در مکزیک در روز سه شنبه حدود ۲۰ تبعه خارجی را که اکثر آنها اهل هائیتی و ونزوئلا هستند، ربودند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مردان مسلح ناشناس سه شنبه با یورش به یک هتل در ایالت سن لوئیس پوتوسی مکزیک حدود 20 تبعه خارجی را که ظاهرا اکثر آنها اهل هائیتی و ونزوئلا هستند، ربودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک طوفان دیگر در کمین شرکت‌های انرژی خلیج مکزیک آمریکاخلیج مکزیک آمریکا شاهد بدترین اختلال در تولید انرژی پس از طوفان کاترینا بوده استکشته شدن یک نفر در زلزله شدید مکزیک

 

بر اساس این گزارش، دفتر دادستان کل این ایالت ضمن اعلام این خبر افزود: نحوه یورش افراد مسلح به این هتل کار شناسایی افراد ربوده شده را سخت کرده است. این هتل در 195 کیلومتری شمال شهر سن لوییس پاتوسی واقع شده است.

آرتورو گارزا هررا دادستان کل این ایالت گفت: در تلاش هستیم تا هویت این افراد را شناسایی کنیم. تحقیقات مقام‌های رسمی آغاز شده و به دنبال نجات و آزادی گروگان‌ها هستیم.

در این بیانیه به این مساله اشاره نشده است که آیا افراد ربوده شده مهاجران هائیتی تبار و ونزوئلایی بوده‌اند که رهسپار آمریکا بودند یا نه.

بسیاری از مهاجران آمریکای مرکزی و لاتین در مسیر حرکت به سوی مرزهای ایالات متحده با خطرات زیادی از جمله تجاوز، قاچاق انسان و قتل و غارت روبرو می شوند.

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد