Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور از پرداخت ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال برای هوشمندسازی و تامین تجهیزات آموزشی  مدارس و هنرستان ها خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور از پرداخت2هزار و 420 هزار میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش آموازان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس، خرید تجهیزات هنرستان های و مدارس کار و دانش و تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور  در ارتباط با اجرای بند 39 جدول تبصره 14 لایحه بودجه 1400 و برای خرید تبلت دانش آموازان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس، خرید تجهیزات هنرستان های و مدارس کار و دانش و تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی این مبلغ به حساب سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور واریز شد تا مشکلات و موانع پیش بینی شده در راستای هوشمندسازی مدارس را برطرف و خدمات عادلانه آموزشی برای همه دانش آموزان فراهم کند.
وی تصریح کرد: برای خرید تجهیزات هنرستانها و مدارس کار و دانش مبلغ 660 میلیارد ریال و برای خرید تبلت دانش آموزان بی بضاعت و هوشمندسازی مدارس1،660 میلیارد ریال و برای تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی 100میلیارد ریال به نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پرداخت شده است.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور اضافه کرد: امیدوار هستیم با این اقدام در شرایط بحرانی کرونا حوزه آموزش بتواند به وظیفه خود عمل نماید و دانش آموزانی که بدلیل نداشتن تبلت از تحصیل بازمانده بودند مجددا به تحصیلات خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هدفمندسازی یارانه ها یارانه نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه ها یارانه نقدی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور هوشمندسازی مدارس تجهیزات آموزشی میلیارد ریال تجهیز مدارس برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه

گروه اقتصاد و درآمد:چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

به گزارش جماران، مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه 1403 در حدود 75 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به اعتبار 69 هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته، 1402، حدود 9 درصد رشد را تجربه کرده است.

چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

همچنین مرکز پژوهش های مجلس در این گزارش که ذیل بررسی فقر انجام شده، آورده است: اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال 1402 در حدود 56 هزار میلیارد تومان است در حالی که دولت از بودجه سال گذشته حدود 159 هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است! این رقم نشان می دهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود 143 هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

         

دیگر خبرها

  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد