Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:13:45 GMT

واکسینه شدن رانندگان سرویس مدارس الزامی است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۵۹۳۷

واکسینه شدن رانندگان سرویس مدارس الزامی است

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از الزامات فعالیت در سرویس مدارس واکسینه شدن است، گفت: افراد فعال در حوزه حمل و نقل دانش‌آموزی (سرویس مدارس) چنانچه دوز دوم واکسن خود را تا آبان ماه دریافت نکنند، مجاز به فعالیت در این رسته نخواهند بود.

سید رضا جعفریان فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری در دو بخش حمل و نقل عمومی و بخش خدمات شهری واکسیناسیون فعالان این بخش‌ها را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا روز بیستم شهریورماه سال‌جاری تعداد ۲۰ هزار و ۱۲۸ نفر از این افراد دوز نخست و شش هزار و ۱۲۷ نفر نیز دوز دوم واکسن بر علیه کرونا را دریافت کردند.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۲۶ هزار و ۲۵۵ نفر در ناوگان حمل و نقل مسافر اعم از اتوبوس، مترو و تاکسی در مدهای تاکسی‌های زرد، آژانس و سرویس مدارس و بخش خدمات شهری پارکبانان و پاکبانان و سایر فعالان این حوزه را در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه در تاریخ بیستم شهریورماه مرکز اختصاصی شهرداری برای واکسیناسیون «گل نرگس» تحویل مرکز بهداشت استان برای انجام واکسیناسیون عموم مردم قرار گرفت، ادامه داد: فعالان در در دو بخش حمل و نقل عمومی و بخش خدمات شهری برای دریافت دوز دوم می‌توانند به هشت مرکز تجمیعی دایر شده در شهر اصفهان مراجعه کنند.

جعفریان‌فر با تاکید بر اینکه یکی از الزامات فعالیت در سرویس مدارس واکسینه شدن است، گفت: افراد فعال در حمل و نقل دانش آموزی (سرویس مدارس) چنانچه دوز دوم واکسن خود را تا آبان ماه دریافت نکنند، مجاز به فعالیت در این رسته نخواهند بود، بنابراین توصیه می‎‌شود افرادی که هنوز واکسینه نشدند، پس از دریافت کارت مربوطه از سازمان تاکسیرانی به ورزشگاه گل نرگس واقع در پل تمدن مراجعه کنند.

کد خبر 522019

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا مدیریت بحران شهر کلانشهر شهرداری اصفهان پاکبانان شهرداری پارکبانان آمار واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا واکسن واکسن کووید ۱۹ تزريق واکسن کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا در ایران واکسیناسیون پاکبانان تزریق واکسن پاکبانان رانندگان سرویس مدارس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرویس مدارس حمل و نقل دوز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند