Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه املاک و اسکان از جمله اقداماتی است که در حوزه نرم افزاری برای ثبات بازار مسکن در نظر گرفته شده است و در این راستا کمیسیون عمران مجلس در جایگاه خود به دنبال اجرای کامل این سامانه است. گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی نیکزاد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز به آخرین وضعیت سامانه «املاک و اسکان» و پیگیری‌های انجام شده از سوی نمایندگان مجلس برای اجرای این سامانه اشاره و تشریح کرد: درحال حاضر مجلس شورای اسلامی، همه ابعاد وعده ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال توسط دولت را پیگیری می‌کند و تا کنون مصوب شده است که تسهیلات لازم و زمین مورد نیاز برای ساخت این تعداد مسکن در اختیار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس مجلس همچنین افزود: وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان اصلی‌ترین نهاد‌های ذی ربط این مسئله باید عزمی راسخ داشته باشند ودر این راستا باید ابزار لازم در همه ابعاد در اختیار این نهاد‌ها قرار گیرد.
وی تاکید کرد: درکنار تولید مسکن باید یک سری ابزار نرم افزاری هم وجود داشته باشد که بر اساس آن بتوان بر مولفه‌هایی نظیر مالیات بر خانه‌های خالی، مالیات بر عایدی مسکن و مالیات بر زمین‌های بایر نظارت داشته باشیم؛ در کنار اقدامات سخت افزاری تولید مسکن، سامانه‌هایی نظیر سامانه املاک و اسکان از جمله اقداماتی است که در حوزه نرم افزار، برای ثبات بازار مسکن در نظر گرفته شده است و تا کنون کمیسیون عمران مجلس هم در جایگاه خود کاملا پیگیر اجرای سامانه املاک و اسکان بوده است.   پایان پیام// برچسب ها: سامانه املاک و اسکان ، مجلس شورای اسلامی ، وزارت راه و شهرسازی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000P62

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سامانه املاک و اسکان مجلس شورای اسلامی وزارت راه و شهرسازی سامانه املاک و اسکان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است