Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: طی ۵ ماه ابتداء سال جاری، مجموعا ۲۲۴۰ تن کالای اساسی و تنظیم بازار به ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان از طریق شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی توزیع شده است.

ایرج ناصری مقدم در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با توزیع کالاهای اساسی در شبکه تعاون روستایی در استان اظهار کرد: شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی همراه با سازمان صمت استان تفاهم‌نامه‌ای در رابطه با توزیع کالاهای اساسی در شبکه استانی منعقد کرده‌ است که در حال حاضر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی ۵ ماه ابتدایی سال جاری، مجموعا ۲میلیون ۲۴۰ هزار و ۳۴۲ کیلوگرم یا به عبارتی ۲۲۴۰ تن به ارزش تقریبا ۲۲ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان کالاهای اساسی و تنظیم بازار از طریق شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با بیان اینکه «این اقلام در شبکه‌های روستایی و از طریق فروشگاه‌های مصرف روستایی و فروشگاه روستا بازار توزیع می‌کنیم»، عنوان کرد: تا آخر مرداد ماه سال جاری ۳۲۴ تن برنج،  ۵۱ تن مرغ،  ۲۸۵ تن قند، ۳۴۰ تن شکر و  ۸۶۱ تن روغن توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی توزیع شده است.

ناصری مقدم در رابطه با اینکه در کدام شهرستان‌ها بیشترین توزیع انجام شده است،عنوان کرد: بیشترین مقدار اقلام در روستاهای شهرستان‌های مشهد، سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام، بردسکن و... توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع کالای اساسی در روستاهای خراسان رضوی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار سازمان تعاون روستایی مرغ قند و شكر شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟