Web Analytics Made Easy - Statcounter

همان‌طور که می‌دانید شبکه‌های تلویزیونی همیشه به پخش فیلم‌ها و یا سریال‌های جدید و روز دنیا نمی‌پردازد، از این روز شما باید به یک وب‌سایت مرجع دانلود فیلم با لینک مستقیم مراجعه نمایید تا بتوانید انواع فیلم‌ها را باکیفیت بالا دانلود نمایید. امروز می‌خواهیم وب‌سایت عصرمووی را بررسی کنیم که می‌توانید انواع فیلم‌های جدید را باکیفیت بالا دریافت نمایید پس در ادامه با ما همراه باشید تا با بخش‌های مهم آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود فیلم

فیلم‌ها همیشه در زندگی ما انسان‌ها نقش مهمی داشته‌اند، گاهی فیلم‌ها فقط در زمینه پرکردن اوقات فراغت و حتی سرگرم مورداستفاده قرار می‌گیرند و گاهی نیز فیلم‌ها بسیار آموزنده و در زمینه یادگیری بکار می‌روند.شما می‌توانید انواع فیلم‌های جدید روز دنیا را با دوبله فارسی یا زیرنویس از وب‌سایت عصر مووی دریافت نمایید، فیلم‌ها با لینک‌های مستقیم و باکیفیت‌های بالا از سرورهای پرقدرت قابل دریافت می‌باشند، و همچنین امکان مشاهده آنلاین را خواهید داشت، به‌راحتی می‌توانید فیلم‌ها را باکیفیت‌های 1080 یا 720 به‌صورت کاملا رایگان دانلود کنید. محتوای ارائه شده در بخش دانلود فیلم معمولاً در ژانرهای مختلفی ارائه می‌شوند که شامل فیلم‌های خانوادگی، اکشن، جنایی، مبارزه‌ای، عاشقانه و ... ارائه می‌شوند، علاقه‌مندان به فیلم‌های روز دنیا می‌توانند با جستجوی "عصرمووی" در گوگل از جدیدترین آنها مطلع شوند.

فیلم‌ها معمولاً پرطرف‌دارترین ویدئوها در جهان به شمار می‌روند و موضوعات مختلفی را دنبال می‌کنند و همیشه افراد در اینترنت به دنبال فیلم‌های جذاب و پرطرف‌دار هستند و عصرمووی سعی کرده موضوعات و ژانرهای بیشتری را در وب‌سایت خود منتشر کند، تا رضایت کاربران را جلب نمایید. دانلود فیلم از سایت برای کاربران به‌آسانی صورت می‌گیرد تا همه افراد بتوانند فیلم‌ها را در کامپیوتر یا لپ‌تاپ و حتی موبایل خودشان ذخیره نمایند یا به صورت آنلاین مشاهده کنند.

دانلود سریال

سریال‌ها همیشه به‌صورت قسمتی و فصلی ارائه می‌شوند و تنها فرق آنها با فیلم‌ها این بوده که به‌صورت ادامه‌دار ارائه می‌شوند، در وب‌سایت عصرمووی می‌توانید انواع سریال‌های روز دنیا را باکیفیت‌های مختلف مشاهده و دانلود نمایید.

محتوای بخش دانلود سریال‌ در ژانرهای متفاوتی عرضه می‌شوند که شما می‌توانید برای راحتی کار به دسته‌بندی‌های مورد نظرتان مراجعه و به‌صورت خیلی سریع آنها را دریافت نمایید. سریال‌ها معمولاً به‌صورت دوبله فارسی یا با زیرنویس فارسی ارائه می‌شوند.

هر قسمت از سریال که منتشر می‌شود سریعاً در سایت قرار خواهد گرفت و از نحوه انتشار قسمت‌های بعدی و تاریخ آنها نیز کاربران را مطلع می‌سازیم.

بیشتر سریال‌هایی که در سایت قرار گرفته با زیرنویس فارسی چسبیده ارائه شده‌اند که برای راحتی کاربران این اقدام انجام می‌گیرد. فیلم‌ها باکیفیت بسیار بالا و دوبله قوی منتشر می‌شوند. شما به‌راحتی می‌توانید عضو سایت شده و از جدیدترین فیلم‌هایی که انتشار پیدا می‌کنند مطلع شوید. سایت عصرمووی جزو محبوب ترین سایت‌های دانلود سریال و فیلم می‌باشد که آرشیو بسیار خوبی دارد.

دانلود انیمیشن

انیمیشن‌ها معمولاً برای کودکان و خردسالان ارائه می‌شود ولی گاهی حتی افراد بزرگسال نیز از دیدن آنها لذت خواهند برد، انیمیشن‌ها معمولاً به‌صورت سریالی یا سینمایی می‌باشند که ما سعی کرده‌ایم جدیدترین انیمه‌های روز دنیا را در وب‌سایت قرار دهیم.

انیمیشن‌ها با محیط رنگارنگ و جذاب توانسته‌اند مخاطبان زیادی را به‌سوی خودشان جلب نمایند. داستان‌های انیمیشن‌ها نیز بسیار جذاب و سرگرم‌کننده می‌باشند. کیفیت انیمیشن‌ها با بالاترین حد ممکن قرار می‌گیرد که از کیفیت 480 ، 720 و 1080 فول‌اچ‌دی انتشار پیدا می‌کنند.

داستان انیمیشن

معمولاً انیمیشن‌ها داستان‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویی را دنبال می‌کنند که بیشتر قشر جوان و نوجوان پیگیر آنها هستند. این فیلم‌ها نیز در ژانرهای متفاوتی عرضه می‌شوند که از ماجراجویی، خانوادگی، عاشقانه تا کمدی و خنده‌دار را شامل می‌شوند. انیمیشن‌ها یا پویانمایی به‌صورت یک‌بعدی یا دوبعدی و حتی سه‌بعدی عرضه می‌شوند.

در زمان‌های قدیم بیشتر انیمیشن‌ها به‌صورت عروسکی ارائه می‌شدند ولی حالا با پیشرفت تکنولوژی‌های دیجیتالی انیمیشن‌ها با گرافیک بالا و کامپیوتر عرضه می‌شوند. انیمیشن به یک هنر محبوب در تبدیل شده است و طرف‌داران زیادی دارند و انیمیشن‌سازی در دنیا به یک صنعت پول‌ساز مبدل گشته است.

کمپانی‌های بسیاری در زمینه تولید انیمیشن فعال هستند که مشهورترین آنها شامل والت دیزنی، برادران وارنر، دریم ورکس و ... می‌باشند. این کمپانی‌ها انیمیشن‌های مشهور زیادی را تولید و روانه بازار کرده‌اند که علاقه‌مندان زیادی را به‌سوی خودشان جلب کرده‌اند.

کد خبر 1554918

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارائه می شوند توانید انواع عرضه می شوند دانلود فیلم انیمیشن ها سریال ها روز دنیا وب سایت فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال یکشنبه جمعه ۷

فوتسال قهرمانی آسیا (تایلند - تاجیکستان) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748076

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین