Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@00:41:36 GMT

هشدار جدی یحیی گل محمدی به مدیر پرسپولیسی !

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۶۴۹۵

هشدار جدی یحیی گل محمدی به مدیر پرسپولیسی !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس با یحیی گل محمدی با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا صعود کرد تا با توجه به شکست استقلال مقابل الهلال و باخت تراکتور از النصر عربستان تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران در ادامه این رقابت‌ها باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد تیمش مقابل استقلال تاجیکستان به تمجید از بازیکنان خود پرداخت و آنها را لایق هرگونه احترام از سوی مدیران باشگاه دانست.

سرخپوشان که پس از پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر با استعفای جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه روبرو شدند تا حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در نخستین روزهای کاری خود مجبور به تغییر در سیستم مدیریتی این باشگاه شود.

جدایی سمیعی باعث شد تا مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه به عنوان سرپرست انتخاب شود تا امور جاری را دنبال کند.

از این رو سرمربی پرسپولیس خواسته خود در نشست خبری را بار دیگر به گوش مجید صدری رساند تا او پیگیر مطالبات اعضای تیم بابت پاداش قهرمانی سال گذشته آنها شود.

صدری به گل محمدی قول داده است بدون شک مشکلات مالی را تا قبل از بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حل می‌کند تا این تیم با انگیزه بیشتری راهی کشور عربستان شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به برگزاری ادامه بازی‌های منطقه غرب در کشور عربستان گرفته است و قرعه کشی بازی‌های یک چهارم نهایی جمعه هفته جاری برگزار می‌شود تا حریف پرسپولیس در این مرحله مشخص شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی مجید صدری پرسپولیس سرپرست باشگاه پرسپولیس مجید صدری یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!