Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@03:51:49 GMT

همگرایی و هم افزایی رمز موفقیت در کاهش آسیب اعتیاد است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۶۷۵۸

همگرایی و هم افزایی رمز موفقیت در کاهش آسیب اعتیاد است

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از ستاد مبارزه با موادمخدر، منصور تقوی در آئین معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شرق تهران، تعهد و تخصص را برای پیشبرد اهداف دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر ضروری خواند و همگرایی و هم‌افزایی را رمز موفقیت در کنترل و کاهش آسیب اعتیاد عنوان کرد.

وی همچنین همدلی مسئولان شرق استان تهران را در امر مبارزه با موادمخدر مورد تأکید و توجه قرار داد و اظهار داشت: وفاق و همدلی قابل تحسینی در بین مسئولان شرق استان تهران برای مبارزه با موادمخدر وجود دارد و این نقطه قوت می‌تواند موجب شتاب بخشی در تمامی سطوح مبارزه با موادمخدر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل دفتر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد در ادامه؛ دبیرخانه شورا را به استفاده از این ظرفیت مهم مورد توجه داد و بر استمرار فعالیت‌های شورا بر مدار همگرایی و استفاده از ظرفیت‌های اداری و مردمی منطقه تأکید کرد.

تقوی ضمن آرزوی علو درجات برای مرحوم وحید کاشفی، دبیر فقید وقت شورای شرق استان تهران، ایشان را انسانی خدوم، جهادی و مردمی معرفی کرد که زندگی خویش را برای خدمت به مردم وقف و برای کاهش آلام جامعه، همواره در تلاش و کوشش بود.

وی در ادامه؛ با معرفی مهدی ولی زاده به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران، به سوابق اجرایی، توانمندی و تخصص ایشان در حوزه مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و با توجه به سیاست دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر برای شکل‌گیری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در شرق و غرب تهران، هم‌افزایی دبیرخانه شوراهای استان تهران را امری ضروری برشمرد و خواستار تعامل شوراهای استان تهران برای پوشش حداکثری اقدامات فرهنگی پیشگیری، درمان، صیانت و مقابله شد.

همچنین مهدی ولی زاده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر اظهار امیدواری کرد که با اتکا به خداوند متعال، حمایت‌های ستاد مبارزه با موادمخدر و همکاری کارکنان شورای هماهنگی شرق استان تهران بتوانیم در راه پیشبرد اهداف سازمانی که همانا ریشه‌کنی معضل اعتیاد و موادمخدر بالاخص در شهرستان‌های شرق استان تهران می‌باشد گام‌های مؤثری برداریم.

در پایان پس از قرائت حکم مهدی ولی زاده دبیر شورای هماهنگی شرق استان توسط دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران، حکم مزبور با امضا دبیرکل ستاد از سوی مدیرکل محترم دفتر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد به ایشان اهدا شد.

۱۳۵۲

برچسب‌ها مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر اسكندر مؤمنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر اسكندر مؤمنی مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر اسكندر مؤمنی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر ستاد مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد

به گزارش همشهری آنلاین، علی اکبر فسایی با بیان این که در دوره کنونی مدیریت شهری یعنی از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تا امروز، میزان جلوگیری از ساخت‌وساز و تخریب سازه‌های غیرقانونی احداث‌شده در حریم شهر تهران، معادل ۱.۵ برابر ۱۰ سال قبل از آن بوده است، عنوان کرد: در ۱۸ ماه ابتدایی دوره ششم مدیریت شهری تهران یعنی در نیمه دوم ۱۴۰۰ و در طول سال ۱۴۰۲، میزان برخوردها با ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم پایتخت نسبت به سال‌های پیش از آن به‌شدت افزایش پیدا کرد، زیرا تلاش و سختگیری شهرداری در این زمینه بسیار بیشتر شد. همین مساله باعث شد که متخلفان متوجه شوند که در دوره کنونی مدیریت شهری نمی‌توانند به‌راحتی دست به تخلف بزنند، زیرا این کار برایشان هزینه مضاعفی به همراه خواهد داشت.

مدیرکل حریم شهر تهران ادامه داد: افزایش هزینه ارتکاب به تخلف ساخت‌وساز غیرقانونی در حریم پایتخت باعث شد که میل به انجام این تخلف در میان سودجویان کاهش یابد و به همین دلیل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد کمتر شدن ارتکاب به تخلف و در نتیجه، کاهش میزان برخورد با تخلفات مربوطه در حریم شهر تهران بودیم؛ به نحوی که آمار ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم پایتخت از ۸ هزار و ۶۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۳ هزار و ۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش یافت. این در حالی است که در سال گذشته نیز مانند ۱۸ ماه نخست دوره کنونی مدیریت شهری، به‌شدت جلوی ارتکاب به تخلف ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم شهر تهران را گرفتیم و سختگیری ما در این زمینه همچنان ادامه دارد.

او افزود: میل به تخلف ساخت‌وساز غیرقانونی در حریم تهران بیشتر مربوط به مناطق جنوب و جنوب غرب پایتخت است که البته ریشه این تخلفات عمدتا به وجود تداخلات مرزی بین تهران و شهرهای اطراف آن و تعارضات مربوط به اعمال مدیریت چندگانه بر بخش‌هایی از حریم پایتخت بازمی‌گشت، اما با ابلاغ طرح راهبردی حریم شهر تهران توسط استانداری، خوشبختانه این تعارضات برطرف شده و احتمال سوءاستفاده از قانون برای ساخت‌وساز در اطراف پایتخت توسط برخی سودجویان نیز کاهش یافته است.

کد خبر 847510 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهرداری سازمان نوسازی شهر تهران حریم شهر

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است