Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و اعضای مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری طی نشستی به بررسی مسائل مشکلات استان و هم اندیشی پیرامون تعامل بیشتر دولت و مجلس پرداختند.

سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس در این نشست که با حضور همه اعضای مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، با اشاره به دغدغه مسئولان دولت برای حل مسائل و مشکلات مردم و کشور درباره مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان درباره سفر‌های استانی رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: معاونت پارلمانی رئیس جمهور در جلسات علنی و غیر علنی مجلس حضور مداوم دارد و موضوعات رصد و پیگیری می‌شود، به علاوه اینکه این معاونت پاسخگوی نظرات و دیدگاه‌ها و سوالات نمایندگان مجلس هم هست.

وی در بحث دیدار‌ها با مجمع نمایندگان یادآور شد: نگاهی وجود داشت که این دیدار‌ها منطقه‌ای باشد، ولی ترجیح بنده این است که این دیدار‌ها به صورت استانی و مستمر باشد تا بهتر بتوانیم با کمک نمایندگان به بررسی مسائل بپردازیم.

حسینی افزود: عزم دولت جزم است که با مجلس تعامل داشته باشد تا انشالله با این تعامل و همکاری و به صورت جهادی پیگیر رفع مشکلات مردم و کشور باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: همگرایی و تعامل میان دولت و مجلس را باید به فال نیک بگیریم، اگر در یک نظام و کشور دولت و مجلس علیه منافع مردم دست به دست هم دهند، باید احساس خطر کرد؛ اما در نظام اسلامی و به ویژه در یک دولتی که دولت انقلابی است و همینطور مجلسی که به دنبال منافع مردم است، همکاری و همدلی بین آن‌ها موجب تسهیل امور می‌شود.

براساس این گزارش حسین بامیری رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه مطالبی را در رابطه با سفر‌های استانی رئیس جمهور و مشکلات استان مطرح کرد.

گفتنی است، امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مردم بروجن، احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهر کرد، امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مردم بروجن و قدرت‌الله حمزه نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس از دیگر نمایندگان و اعضای مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری بودند که در این نشست بیان به مسائل و مشکلات استان خود پرداختند.

تعامل مسئولان دولتی با نمایندگان مجلس، اتمام پروژه آبرسانی به چهارمحال و بختیاری و تلاش برای رفع مشکل بیکاری استان از مهم‌ترین مسائلی بود که توسط این نمایندگان مطرح شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت سیزدهم هیأت دولت مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری مشکلات استان نماینده مردم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه

رئیس‌جمهور روسیه در مراسم تحلیف خود، ضمن قدردانی از مردم کشورش برای اعتماد و حمایت از خود، تاکید کرد که همچون گذشته با تمام توان از منافع و امنیت روسیه دفاع کرده و به مردم آن خدمت کند و دولت روسیه نیز استعفا داد تا بعداً کابینه جدید تشکیل شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین امروز، سه شنبه، در مراسم تحلیف خود در کاخ کرملین، بار دیگر  به عنوان رئیس جمهور روسیه سوگند یاد کرد.

وی گفت: «من در هنگام اجرای اختیارات رئیس جمهور فدراسیون روسیه، سوگند یاد می‌کنم که به حقوق و آزادی‌ انسانها و شهروندان روس احترام بگذارم و از آنها محافظت کنم، قانون اساسی را رعایت و از آن دفاع کنم و از حاکمیت و استقلال، امنیت و تمامیت  کشور حمایت و صادقانه برای رفاه مردم روسیه خدمت کنم.»

پوتین پس از ادای سوگند، رسما دوره جدید ریاست جمهوری خود را آغاز کرد. پس از آن سرود ملی روسیه در سالن پخش شد.

قدردانی پوتین از شهروندان روسیه در تمام مناطق این کشور 

ولادیمیر پوتین در مراسم تحلیف خود، بار دیگر  از تمامی شهروندان روس در  سراسر مناطق کشور به خاطر اعتماد و حمایت از او قدردانی کرد.  او گفت: «می‌خواهم صمیمانه از شهروندان روسیه در تمام مناطق کشورمان، ساکنان سرزمین‌های تاریخی ما که از حق همراهی با وطن دفاع کردند، تشکر کنم. من در برابر قهرمانان کشور و شرکت کنندگان در عملیات نظامی ویژه، همه کسانی که برای میهن می جنگند، سر تعظیم فرود می‌آورم.»

پوتین از اعتماد و حمایت مردم روسیه تشکر کرد و تاکید کرد که با تمام توان از روسیه دفاع کرده و به مردم آن خدمت کند. وی افزود: «این همان چیزی است که معنا و محتوای کار من در سال‌های گذشته را مشخص می‌کند و من به شما اطمینان می‌دهم که در آینده نیز منافع و امنیت روسیه برای من بالاتر از همه چیز خواهد بود.»

پوتین با تاکیدبر اینکه مردم روسیه همواره سرنوشت کشور را خود تعیین کرده و خواهند کرد، افزود: «ما مردمی متحد و بزرگ هستیم و همه در کنار یکدیگر پیروز خواهیم شد.»

وعده پوتین برای ادامه کار در جهت ایجاد  جهان چندقطبی

ولادیمیر پوتین همچنین قول داد که به تلاش در جهت ایجاد یک نظم جهانی چندقطبی ادامه دهد. وی تاکید کرد: «ما به همراه شرکای خود در همگرایی اوراسیایی، با سایر مراکز توسعه مستقل، به کار برای تشکیل یک نظم جهانی چند قطبی، یک سیستم امنیتی برابر و غیرقابل تقسیم ادامه خواهیم داد.»

رئیس جمهور افزود که در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، باید خودکفا و رقابتی بود تا افق‌های جدیدی به روی روسیه باز  شود. او ادامه داد که دولت و نظام سیاسی کشور باید قوی و کاملاً در برابر هر گونه چالش و تهدید مقاوم باشد.

دولت روسیه استعفا داد

دولت روسیه نیز امروز سه شنبه پس از مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه استعفا داد. هیئت وزیران در بیانیه‌ای اعلام کرد :«دولت با پیروی از هنجارهای قانونی و قانون اساسی فدرال، اختیارات خود را به رئیس جمهور تازه منتخب روسیه واگذار  می‌کند. دستوری در این خصوص امضا شده است.»

یادآوری شده که روند تشکیل دولت جدید با انتصاب رئیس کابینه آغاز می‌شود. فرمانی در این باره توسط رئیس جمهور پس از تأیید نامزدی فرد مورد نظر توسط دومای دولتی امضا خواهد شد. رئیس دولت ظرف یک هفته پس از انتصاب خود، پیشنهادهایی در مورد ساختار دستگاه های اجرایی فدرال به رئیس جمهور ارائه خواهد کرد.  در عین حال، وزرای کابینه سابق و معاونان نخست وزیر، بعنوان مجری موقت امور به انجام وظایف خود ادامه خواهند داد.

ولادیمیر پوتین با کسب 87.28 درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری روسیه پیروز شد. رای گیری اصلی در سراسر روسیه طی سه روز - از 15 تا 17 مارس - برگزار شد. مشارکت کلی مردم روسیه در این انتخابات 77.44 درصد بود که طبق اطلاعات کمیسیون مرکزی انتخابات، این رقم یک رکورد در تاریخ معاصر کشور است.

پسکوف: غرب تلاش‌ها برای مداخله در انتخابات روسیه را افزایش خواهد دادپوتین در پاسخ به توهین همتای آمریکایی: همان‌طور که قبلاً گفتم بایدن برای روسیه بهتر استچرا پوتین با شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه موافقت کرد؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت معاونت پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با مجلس است
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است