Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه فدراسیون جهانی تکواندو و میزبان مسابقات جهانی پومسه امضا شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، به منظور برگزاری مسابقات قهرمانی جهان پومسه در شهر "گویانگ" کره‌جنوبی طی مراسمی تفاهمنامه‌ای  به امضاء رسید. در این مراسم "چانگ وان چو" رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، شهردار شهر "گویانگ"  و رئیس موسسه تکواندو کره‌جنوبی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

رقابت‌های قهرمانی پومسه طی روزهای 21 تا 24 آوریل 2022 (یکم تا چهارم اردیبهشت 1401) در "گویانگ" برگزار خواهد شد که انتخاب این شهر به عنوان میزبانی در جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در تاریخ 20 می 2020 (31 اردیبهشت 1399) رقم خورد.

 

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها گفت: اطمینان دارم در مسابقات پومسه سال آینده، شاهد بهترین و موفقیت‌‌آمیزترین رویدادها در این رشته خواهیم بود.

 

اولین دوره مسابقات جهانی پومسه سال 2006 با حضور 590 ورزشکار از 59 کشور برگزار شد؛ در طول 15 سال گذشته با شرایط و قوانین وضع شده و نمایش چهره دیگری از این رشته طرفداران زیادی به سوی تکواندو آمده‌اند و این ورزش برای همگان جذاب‌تر شده است. سال گذشته با شیوع ویروس کرونا این مسابقات به صورت مجازی برگزار شد و بیش از 1500 ورزشکار از 100 کشور دنیا در آن حضور پیدا کردند.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک