Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل، در دومین جلسه شورای راهبری تصادفات استان ۵۰درصد تصادفات در جاده های فرعی و روستایی اتفاق می افتد.

به گزارش برنا از اردبیل،اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در دومین جلسه شورای راهبری تصادفات استان در سال جاری اظهار کرد: در محورهایی که آسفالت می شود باید خط کشی، علایم راهنمایی رانندگی و سرعت گیر داشته باشند تا خودروها با سرعت مطمئنه و رعایت اصول رانندگی تردد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری کارشناسان پلیس راهور تا یک ماه آینده تمام نقاط حادثه خیز در جاده های روستایی و شهری را شناسایی می کنند و جهت تعریض شانه خاکی و ایجاد سرعت گیر اقدام خواهند کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ۲۵دستگاه دوربین سرعت سنج در جاده ها نصب می شود گفت:این دوربین ها در نقاط پر خطر و در محورهای اصلی با تامین اعتبار از سوی استانداری اردبیل نصب خواهد شد.

او ادامه داد: با نصب دوربین های ثبت تخلف در جاده ها میزان سرعت کنترل شده و کاهش تصادفات را در استان شاهد خواهیم بود که در این راستا در سطح استان۴۲ دستگاه دوربین قبلا نصب شده که ۱۷ مورد آنها مجهز به کنترل سرعت متوسط هستند.

این مسوول از راه اندازی اتاق مانیتورینگ در اردبیل خبر داد و افزود: با تامین اعتباری که انجام شده تا دو ماه آینده با همکاری شهرداری اردبیل اتاق مانیتورینگ در همین شهر راه اندازی می شود تا با کنترل هوشمند سطح شهر شاهد کاهش تخلفات و تصادفات خواهیم بود.

بهنام جو همچنین از احداث ساختمان پلیس راه در جاده های پارس آباد_ مشکین شهر و خلخال_اسالم خبر داد و افزود:این پروژه ها با حضور فرمانده انتظامی کشور سردار اشتری مورد بررسی قرار گرفت و اعتبار لازم با مساعدت وزیر راه و شهرسازی تامین شد که به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این دو پروژه خواهیم بود.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی استان و عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی گفت: نیروی انتظامی تحت فرماندهی سردار حسینی در ایجاد امنیت و آرامش مردم شبانه روزی تلاش می کنند و مردم آرامش و امنیت را مدیون این عزیزان هستند.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان اردبیل و جمعی از اعضای جلسه گزارش عملکرد خود را تشریح کردند که در پایان عوامل ۵ نفر از فرماندهان نیروی انتظامی از سوی استاندار اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل استاندار اردبیل جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟

تین نیوز

استاندار فارس ضرب الاجلی برای نصب دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تعیین کرده است اما آیا این دوربین ها به توانمندی های شرکت های دانش بنیان داخلی که دوربین های آنها می تواند تلفات را 50 درصد و تصادف های مرگبار را تا 85 درصد کاهش دهد توجهی شده است؟

اتوبان اصفهان شیراز یک آزادراه تازه تاسیس است که هنوز دوربین های کنترلی و نظارتی برای آن تامین و نصب نشده است. به همین دلیل این اتوبان گاهی به جولانگاه متخلفانی تبدیل می شود که با سرعت های بالای 150 کیلومتر و 170 کیلومتر و حتی بیشتر در این محور تردد می کنند.

نبود دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تصادف های مرگباری در این اتوبان رقم زده است و بیم آن می رود که تعداد این تصادفات در آینده بیشتر شود.

در فیلمی که در ادامه می بینید به این موضوع پرداخته ایم.  

آقای ایمانیه استاندار فارس خواستار تسریع در نصب دوربین های نظارتی شده و در این مورد ضرب الاجلی تعیین کرده است. سوال اینجاست که آیا از توان شرکت های دانش بنیان داخلی برای برطرف کردن نیاز آزادراه اصفهان شیراز به دوربین های نظارتی استفاده می شود؟


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟