Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چند سال اخیر، نوبت‌گیری از پزشک با تغییراتی همراه بوده است که قصد داریم در این باره با هم صحبت کنیم. اگر می‌خواهید روش مدرن نوبت‌گیری پزشکان را یاد بگیرید، به خواندن ادامه دهید.

روش سریع گرفتن نوبت از پزشکان

دکترِتو از سایت‌هایی است که سعی می‌کند گرفتن نوبت از پزشکان را برای شما ساده و راحت کند. این سادگی و راحتی با سرعت بالایی هم همراه است و کل روند نوبت‌گیری از دکترها در دکترِتو مجموعاً ۵ دقیقه هم طول نمی‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافی است وارد لیست دکترهای سایت شوید و ابتدا شهر و بعد تخصص موردنظرتان را پیدا کنید. حالا می‌توانید دکترهای شناخته شده را بر اساس نظر سایر کاربران پیدا کنید و از بهترین دکتری که نوبت آزاد دارد، نوبت بگیرید. واقعاً تمام مراحل به همین سادگی قابل انجام هستند. با پیچیدگی‌های دریافت نوبت که در روش سنتی وجود داشت خداحافظی کنید. حالا با دکترِتو دقیقاً می‌دانید که در چه روزی و چه ساعتی باید به مطب دکتر مراجعه کنید. ما سعی کرده‌ایم استفاده از خدمات پزشکی دکترها را برای شما ساده‌تر کنیم.

مزایای دریافت نوبت از سایت دکترتو برای بیماران:

عدم اتلاف وقت و انتظار که هنگام دریافت نوبت تلفنی و حضوری وجود دارد دسترسی به لیست بزرگتری از پزشکان در تخصص مورد نیاز  امکان بررسی و پیدا کردن دکتر در شهرهای بزرگ برای شهرستان هایی که در بعضی از تخصص ها پزشک مورد نظر یافت نمی شود. هزینه بسیار ناچیز ثبت نوبت آنلاین در سایت دکترتو دریافت نوبت در نزدیک ترین زمان آزاد بودن وقت دکتر دریافت اعلان و نوتیفیکیشن از طرف سایت به محض آزاد شدن وقت دکتر مشاوره تلفنی: روشی سریع‌تر برای دسترسی به دکتر

اگر سرعت برایتان مهم است و می‌خواهید در نزدیک‌ترین زمان ممکن با دکتر صحبت کنید، پس حتماً باید با مشاوره تلفنی پزشکی دکترِتو هم آشنا شوید. در این روش، دیگر خبری از مراجعه حضوری به مطب دکترها نیست و همه چیز از راه دور انجام می‌شود. شما می‌توانید دکتر دلخواهتان را از میان صدها دکتری که در دکترِتو حضور دارند پیدا کنید و از آنها وقت مشاوره تلفنی بگیرید. کافی است تخصص مورد نظرتان را انتخاب کنید. دیگر حتی نیازی به انتخاب شهر محل سکونتتان هم ندارید. می‌دانید چرا؟ چون مشاوره تلفنی کاملاً از راه دور انجام می‌شود و نیازی به حضور شما و پزشک در یک شهر وجود ندارد. با این روش علاوه بر اینکه از مزیت سرعت بیشتر بهره‌مند می‌شوید، می‌توانید با دکترهای مطرح دیگر شهرها هم ارتباط بگیرید. مثلاً می‌توانید از زاهدان با دکتری معروف که در اصفهان طبابت می‌کند، تماس بگیرید و از مهارت او استفاده کنید.

مهم‌ترین نکته‌ای که در مشاوره تلفنی دکترِتو وجود دارد، امکان تماس گرفتن با دکتر در سریع‌ترین زمان ممکن است. اگر دکتر موردنظرتان وقت آزاد داشته باشد، می‌توانید در همان روزی که اقدام به نوبت‌گیری می‌کنید هم با دکترتان صحبت کنید و این یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده دکترِتو است. حالا اگر بیماری شما نیاز به مراقبت فوری داشته باشد یا از بابت صحبت درباره‌ی بیماری‌تان احساس خجالت می‌کنید، دیگر دلیلی برای دکتر نرفتن پیش پای شما وجود ندارد. همه چیز را برای راحتی شما آماده کرده‌ایم.

 همچنین اطلاعات عمومی بسیار مفید در زمینه انواع بیماری ها، علائم، روش های درمان و نحوه مراقبت از بیمار را می توانید در مجله سلامت دکترتو مطالعه کنید و با آگاهی بیشتر نسبت به بیماری ها اقدامات درمانی لازم برای بهبودی سریع تر خود و خانواده خود را انجام دهید.

مشاوره متنی و مشاوره ویدئویی: آینده‌ای که ممکن است

اگر دوست دارید با دکترتان به‌صورت متنی چت کنید و از صحبت تلفنی دلِ خوشی ندارید، بازهم به خواسته‌ی شما فکر کرده‌ایم. این روش را به‌زودی در اختیارتان قرار می‌دهیم. شما در بستر سایت دکترِتو و درست مشابه با چت‌های واتس‌اپی با دکتر ارتباط می‌گیرید و از کمک او استفاده می‌کنید. این روش کاملاً مشابه روش تلفنی و با همان سرعت و کیفیت کار می‌کند و تنها نکته‌اش همین تغییر روش از مکالمه صوتی به متن است. در این روش می‌توانید عکس‌های پزشکی و دیگر موارد مور دنیاز (از جمله جواب آزمایش‌ها) را برای دکتر بفرستید و اسناد موردنیاز را از دکتر تحویل بگیرید.

روش چهارم و البته روش آخر، استفاده از روش مشاوره ویدئویی با دکتر است. در مشاوره ویدئویی دکترِتو هم خواهید توانست بدون دغدغه زمان و مکان با دکتر ارتباط تصویری بگیرید. این روش با کیفیتی بسیار مشابه روش ویزیت حضوری عمل می‌کند و می‌تواند حس و حال یک ویزیت حضوری را به‌صورت کامل برای شما ایجاد کند. در این روش هم می‌توانید اسناد و مدارک پزشکی را برای دکترتان بفرستید یا از او چیزهایی را دریافت کنید.

تعهد به زمان و دوری از اتلاف وقت؛ مزیتی غیرقابل‌چشم‌پوشی

یکی از نکاتی که در مقایسه روش‌های مجازی (مشاوره تلفنی، مشاوره متنی و مشاوره ویدئویی) با روش نوبت‌گیری حضوری به چشم می‌آید، همین پایبندی به زمان است. درست است که در مراجعه حضوری به مطب دکترها تقریباً می‌دانید بین چه ساعت تا چه ساعتی ویزیت می‌شوید؛ اما بازهم همه چیز به وضعیت شلوغی مطب دکترها برمی‌گردد و ممکن است بین زمان اعلام شده به شما و زمان واقعی ویزیت مقدار زیادی اختلاف ایجاد شود.

اما در روش‌های آنلاین، دیگر با این اتفاقات خداحافظی می‌کنید. مشاوره‌های تلفنی، متنی و ویدئویی با پزشکان در دکترِتو، دقیقاً سر ساعت مقرر برگزار می‌شود تا بتوانید برای وقتتان برنامه‌ریزی کنید. برای ما مهم است که مشتری‌هایمان تجربه‌ی خوبی در استفاده از دکترِتو داشته باشند و به همین دلیل است که خودمان را موظف می‌دانیم در روش‌های مجازی نوبت‌دهی، جلسه‌های مشاوره را دقیقا رأس ساعت اعلام‌شده به بیمار و پزشک برگزار کنیم.

انتخاب پزشک خوب حق شماست

ما به عنوان یک شرکت فعال در سلامت الکترونیک ایران، پیشگام با عصر مدرن این خدمات را برای رفع نیازمندی‌های شما فراهم کرده‌ایم. اما در نهایت خود شما هستید که انتخاب می‌کنید چطور از آنها استفاده کنید و کدام یک از آنها را انتخاب کنید. ممکن است شما هنوز نوبت حضوری را به روش‌های دیگر ترجیح دهید و این موضوع کاملاً قابل‌ احترام است. ما هرگز سعی نمی‌کنیم یکی از این روش‌ها را به مشتری‌هایمان تحمیل کنیم. تمام سعی ما این است که خدمات یادشده را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهیم و هر روز در راستای تحقق هر چه بیشتر این هدف و دریافت نوبت پزشک در سریع ترین زمان تلاش خواهیم کرد.

دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است. پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند. به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است به سایت نوبت دهی اینترنتی دکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و از لیست پزشکان متخصص و فوق تخصص دکترتو با ورود به وب سایت نوبت دهی https://doctoreto.com/  در زمان مورد نظر از پزشک مد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید.

دکترِتو برای بهبود سلامتی در کنار شما است. ما را در کنار خودتان بدانید.

کد خبر 626900

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مشاوره ویدئویی مشاوره تلفنی دریافت نوبت ترین زمان نوبت گیری مطب دکتر نوبت دهی دکتر تو روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت، به گزارش پایگاه خبری چند ثانیه او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند ، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

به گزارش خبرآنلاین، سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

سمیرا آل سعیدی، دانشیار روماتولوژی

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899746

دیگر خبرها

  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان