Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:05:08 GMT

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۷۴۶۳

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان

شما در آنلاین آموزان می توانید دوره های آنلاین (کلاس آنلاین)، وبینار و آموزشگاه آنلاین بصورت رایگان ایجاد کرده و با پنل اختصاصی خود دوره های آموزش آنلاین خود را مدیریت و برگزار کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آنلاین آموزان، این مجموعه به‌ منظور حمایت از فضای آموزشی کشور و فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری کلاس‌های آنلاین، کلیه خدمات راه‌اندازی و پشتیبانی این کلاس‌ها را از صفر تا صد به‌ صورت رایگان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنلاین آموزان برای برگزاری کلاس‌های آنلاین و وبینار خدمات زیر را ارائه می‌دهد:
۱) ارائه ۱۰ بستر آنلاین همزمان (اسکای روم، بیگ بلو باتن، ادوبی کانکت)
۲) پنل اختصاصی رایگان
۳) برگزاری کلاس آنلاین و وبینار
۴) برگزاری آزمون آنلاین
۵) ایجاد آموزشگاه آنلاین رایگان
۶) پشتیبانی در هفت روز هفته و ۲۴ ساعته
۱. ارائه ۳ بستر آنلاین همزمان (اسکای روم، بیگ بلو باتن، ادوبی کانکت)
یک تیر و سه نشان!
نرم افزارهای برگزاری کلاس های آنلاین متعددی مانند نرم‌افزار BigBlueButton، adobe connect و skyroom و… جود دارد. در آنلاین آموزان جهت ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمات کلاس آنلاین و وبینار، ۳ بستر اسکای روم، بیگ بلو باتن و ادوبی کانکت بطور همزمان در اختیار شما قرار می گیرد.

برخی از تعرفه های سرویس اسکای روم ؛ خریدskyroom  در آنلاین آموزان:

تعرفه های محدود ساعتی ؛ ماهانه

نفرساعتی: ۱۵۰۰تومان به ازای نفرات در ساعت حاضر در کلاس
توضیح: مناسب برای  برای مدرسین کلاس های خصوصی  + سرور پشتیبان بیگ بلو باتن

تعرفه وبینار ۱۵  هزار تومان

 برای هر ۱۰۰ نفر در هر ساعت (تا ۳۰۰۰ کاربر)
توضیح : مخصوص وبینار  و همایش ها با جمعیت بالا  

تعرفه اقتصادی  ۷۹ هزار تومان 

 ۳۵ کاربر
یک کلاس یک ماهه به مدت ۵۰ ساعت  
توضیح:  مناسب برای کلاس های بلند مدت با ۳۵ دانش اموز

تعرفه اقتصادی نقره ای ۱۲۹ هزار تومان

۱۰۰ کاربر
یک کلاس یک ماهه به مدت ۵۰ ساعت  

توضیح:  مناسب برای کلاس های بلند مدت با ۱۰۰ دانش اموز

تعرفه های نامحدود ماهانه

۳۰ کاربر همزمان : ۲۰۷ هزارتومان
۶۰ کاربر همزمان  : ۳۲۵ هزارتومان
۱۰۰کاربر همزمان: ۴۹۵ هزارتومان
۲۰۰کاربر همزمان: ۸۱۰ هزارتومان
۳۰۰ کاربر همزمان: ۱ میلیون ۵۰  هزارتومان
۴۰۰ کاربر همزمان : ۱ میلیون ۴۵۰ هزارتومان
۵۰۰ کاربر همزمان: ۲ میلیون ۱۶۰ هزارتومان
۶۰۰ کاربر همزمان: ۲ میلیون ۹۷۰ هزارتومان
۷۰۰کاربر همزمان : ۳ میلیون ۷۸۰ هزارتومان
۸۰۰کاربر همزمان : ۴میلیون ۸۶۰ هزارتومان
۹۰۰ کاربر همزمان : ۵میلیون ۷۶۰ هزارتومان
۱۰۰۰ کاربر همزمان : ۶ میلیون ۴۸۰ هزارتومان


امکانات سرویس های فوق
اسکای روم و بیگبلو باتن بصورت همزمان
قابلیت رکورد آنلاین جلسات
۱۲ وبکم فعال
اینترنت نیم بها و رایگان
دانلود فایل جلسات بصورت  رایگان

آنلاین آموزان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن شرایط لازم را برای راه‌اندازی کلاس‌ آنلاین برای شما فراهم می‌آورد، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.
شماره ثابت : ۰۲۱۹۱۳۰۲۵۸۰
شماره تماس: ۰۹۰۲۵۰۸۵۲۲۲ 
‌ شماره تماس: ۰۹۰۲۱۳۲۱۸۸۱
شماره تماس: ۰۹۰۲۵۰۸۵۲۵۸

برگزاری آزمون آنلاین

از راه دور آزمون بگیرید، آزمون بدهید!
یک سامانه آزمون آنلاین به دنبال این است که به طور موثر با استفاده از یک سیستم تمام خودکار عمل ارزیابی را انجام دهند تا نه تنها در زمان ارزیابی صرفه جویی شود بلکه نتایج دقیق تری نیز ارائه کند. آنلاین آموزان به شما کمک می کند تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه، آزمون آنلاین خود را تنها با طی ۳ مرحله، برگزار نمایید.
. ثبت نام کنید
. آزمون را تنظیم کنید
. آزمون را به اشتراک بگذارید
۵. ایجاد آموزشگاه آنلاین رایگان

راحت و ایمن با آموزش های مجازی!

آیا به این فکر کرده اید که "آموزشگاه آنلاین" چیست ؟ یا از خود پرسیده اید "آموزشگاه آنلاین" با آموزشگاه های حضوری چه تفاوتی دارد؟
با توجه به روزهای کرونایی و مشکلات کلاس های حضوری و در نهایت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، آنلاین آموزان برای مدارس، آموزشگاه ها و دانشگاه ها، با امکان ایجاد آموزشگاه آنلاین رایگان، این مشکلات را مرتفع نموده و می توانید در تمام طول شبانه روز بدون محدودیت کلاس آنلاین و وبینار برگزار کنید و فراگیران خود را مدیریت نمایید.
برای فراگیران نیز این فرصت فراهم می شود تا بصورت آنلاین در یک موسسه آموزشی ثبت نام کنند.
اگر شما هم مایل به ایجاد "آموزشگاه آنلاین" هستید، با تماس بگیرید.

مشاوره برای  برگزاری کلاس آنلاین (۱۰ روز رایگان)

آنلاین آموزان یک بستر برگزاری کلاس آنلاین است و هر کسی در هرکجای دنیا می‌تواند بصورت عمومی یا خصوصی کلاس‌های مجازی برگزار کند. هزینه‌های ثبت نام و تعریف دوره در این وبسایت کاملاً رایگان بوده و اگر همین الان ثبت نام کنید، می‌توانید تا ۱۰ روز بصورت رایگان کلاس‌های آنلاین برگزار کنید. برای اطلاعات بیشتر و برگزاری دوره‌های آنلاین با شماره‌های زیر از طریق تلفن یا واتساپ با ما در تماس باشید.
شماره تماس: ۰۹۰۳۵۰۴۴۷۹۴
‌ شماره تماس: ۰۹۰۲۱۳۲۱۸۸۱
شماره تماس: ۰۹۰۲۵۰۸۵۲۵۸

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کلاس آنلاین برگزاری کلاس آنلاین آنلاین آموزان کلاس آنلاین و وبینار برگزاری کلاس آنلاین آموزشگاه آنلاین کلاس های آنلاین آنلاین آموزان آزمون آنلاین کاربر همزمان شماره تماس اسکای روم کلاس ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ شرکت‌های توسعه دهنده هوش مصنوعی در سال‌های اخیر تلاش کردند این فناوری را طوری توسعه دهند که بتوان از آن در نیاز‌های روزمره زندگی استفاده کرد و باید گفت این شرکت‌ها تا حد بسیار زیادی موفق بودند. در حال حاضر بسیاری از چت بات‌ها و دستگاه‌های خانگی به هوش مصنوعی مناسب برای امور روزمره انسان‌ها مجهز شده‌اند و باید گفت بخش عمده‌ای از نیاز‌های انسان را می‌توان به کمک این فناوری برطرف کرد. در حال حاضر انسان‌ها هوش مصنوعی را بیشتر به ابزاری برای استفاده و کمک رسانی به مشاغل خود در نظر گرفته اند و کمتر کسی خبر از امکان استفاده و وجود داشتن هوش مصنوعی در برخی از ابزار‌های منازل که به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌شود، دارد.

هوش مصنوعی در ابزار‌های خانگی

چند سالی است که استفاده از جاروبرقی‌های رباتیک در بین مردم جهان و ایران رونق گرفته و از آنجایی که این ربات‌ها به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت انسان دائما در حال نظافت منازل هستند، در بخش زیادی از خانه‌ها شاهد استفاده از این فناوری هستیم.

اما عملکرد این جاروبرقی‌ها صرفا به کمک فناوری هوش مصنوعی است، برای مثال این ربات‌ها به کمک سنسور‌های خود ابتدا منازل را اسکن می‌کنند و سپس با ارسال آن به پردازشگر که مبتنی بر هوش مصنوعی است محل‌های دارای مانع و یا برجستگی‌های غیر قابل نفوذ را تشخیص داده واز آن برای جارو کردن در دفعات بعدی استفاده می‌کند.

علاوه بر این برخی از این ربات‌ها به کمک هوش مصنوعی توانایی تشخیص میزان آلودگی را دارند و هوش مصنوعی برای شدت جارو یا تی کشیدن به بخش فنی ربات دستور می‌دهد. علاوه بر این ربات محیط‌هایی را که حیوانات در آن‌ها هستند را تشخیص داده و این محیط‌ها را بیشتر از سایر مناطق نظافت می‌کنند. گفتنی است که این ربات‌ها امکان اتصال به شبکه اینترنت را نیز دارا هستند و کاربر می‌تواند از خارج از خانه به روبلت دستور نظافت بدهد تا زمانی که کاربر به خانه می‌رسد، محیط خانه تمیز شده باشد.

جدا از این شرکت‌های بزرگ سازنده یخچال و لوازم خانگی نیز سعی کرده‌اند در محصولات خود از هوش مصنوعی استفاده کنند. برای مثال یخچالی توسط یکی از این شرکت‌ها تولید شده که می‌تواند به صورت خودکار محصولات قرار داده شده در یخچال را تشخیص دهد و سپس با پیدا کردن تاریخ مصرف آن‌ها در زمان نزدیک شدن به تاریخ انقضا کاربر را از آن آگاه کند.

یکی دیگر از این شرکت‌ها نیز به دنبال ساخت یخچالی است که هوش مصنوعی استفاده شده در آن پس گذشت چند هفته از استفاده کاربر، متوجه علایق و رژیم غذایی کاربر شده و از آنجایی که توانایی اتصال به موقعیت مکانی و پیدا کردن فروشگاه‌های اطراف را دارد، می‌تواند به صورت خودکار در فروشگاه‌ها سفارش ثبت کند تا کاربر کمبود مواد غذایی در یخچال خود نداشته باشد.

در سایر محصولات خانگی جدید مانند فر، ماشین لباسشویی یا ظرفشویی نیز از هوش مصنوعی استفاده شده، برای مثال ماشین لباسشویی به صورت خودکار متوجه نوع لباس‌های قرار داده شده در ماشین می‌شود و به صورت خودکار میزان شسشتو و نحوه شستشوی لباس به طوری که به لباس آسیب وارد نشود را مشخص خواهد کرد.

علاوه بر این امکان روشن و خاموش کردن ماشین لباسشویی یا هر کدام از ابزار‌های هوشمند منزل که به اینترنت متصل باشند نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند تنظیم کنند حتی زمانی که خارج از محیط خانه هستند نیز هرکدام از این ابزار‌ها شروع به کار کنند.

کمک گرفتن از چت‌بات‌ها برای خانه‌‎داری

یکی از قابلیت‌های موجود در دستیار‌های صوتی موبایل ها، امکان کمک گرفتن از آن‌ها برای نحوه پخت و پز، نظافت، خانه داری یا تمام امورات منازل است. برای مثال کاربران می‌توانند از سیری یا گوگل اسیستنت درباره نحوه پخت یک غذای خاص یا شیوه نگهداری از یک میوه سوال بپرسند و هر دو دستیار بهترین جواب موجود در اینترنت را برای آن‌ها اعلام خواهد کرد.

جدا از این هر دو دستیار صوتی اپل و گوگل توانایی اتصال به برخی از وسایل تأیید شده منازل را دارند و به کاربران امکان کنترل لوازم با حرف زدن را می‌دهند. برای مثال کاربران می‌توانند با متصل کردن سیری به تلویزیون خود، از سیری درخواست روشن، خاموش و یا تغییر شبکه تلویزیونی را داشته باشند.

در بسیاری از موارد تخصصی این دو دستیار به طور کامل نیاز کاربران را برطرف خواهد کرد، اما گاهی اوقات اطلاعات این دستیار‌ها آن طور که باید برای رفع نیاز کاربران کافی نیست، در این شرایط کافی است کاربر با مراجعه به چت بات‌هایی مانند چت جی‌پی‌تی به‌دنبال پاسخ سوال خود بگردند.

از آنجایی که هوش مصنوعی استفاده شده در این چت‌بات قدرتمندترین هوش مصنوعی موجود در این حوزه است، کاربران می‌توانند با خیال راحت به جواب تمام سوالات خود در زمینه‌های خانه داری، مدیریت، کار‌های فنی، درمانی و حتی نحوه درست انجام کار‌های روزمره برسند.

گفتنی است که این چت بات صرفا توصیه‌های خود را به کاربران ارائه خواهد داد و طبق اعلام شرکت سازنده این چت بات، کاربران نباید اعتماد صد در صدی به این نوع توصیه‌ها داشته باشند و تصمیم گیری نهایی با کاربران است. نباید فراموش کرد که امکان از کنترل خارج شدن یا وجود ایراد فنی در تمام محصولات یا چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد و لازم است کاربران پیش از استفاده از هر کدام از ان ها، از آخرین وضعیت سلامت محصولات مربوط به این فناوری از طریق اطلاعیه‌های شرکت سازنده مطلع باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر