Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:47:59 GMT

رسیدگی به پرونده ها در کلانتری های کشور الکترونیکی می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۸۳۲۱

رسیدگی به پرونده ها در کلانتری های کشور الکترونیکی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در بازدید از کلانتری ۱۵ ایثار شهرستان ارومیه با تاکید بر اینکه تمام همکارانم در مجموعه انتظامی استان با تمام توان و روحیه جهادی به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند اظهار داشت: در حوزه تحول کلانتری‌ها و در رسیدگی به مشکلات مردم پیشرفت بسیار خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلانتری‌ها ملجأ و پناهگاه مردم هستند، چراکه مردم به آنجا مراجعه کرده و به مشکلات آنها با رأفت و مهربانی رسیدگی می‌شود.

فرمانده ناجا گفت: در سال جاری بر اساس هماهنگی با مقامات قضائی رسیدگی به بخشی از پرونده‌های ما به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد که در این حوزه حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال تلاش داریم تا به صد درصد برسیم.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در راستای پوشش اخبار انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

سردار اشتری همچنین در بازدید از پاسگاه مرزی خانیک گفت: امروز آمدیم که از پاسگاه‌های مرزی کشور بازدید و خدا قوتی به مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی داشته باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به استفاده از ظرفیت مرزها و به ویژه همکاری کشورهای همجوار در توسعه اقتصادی، بیان کرد: این ظرفیت‌ها باید باعث ارتقا معیشت مرزنشینان عزیز کشور باشد و ما هر چقدر بتوانیم به کسانی که در زمینه تجارت قانونی فعالیت دارند کمک می‌کنیم تا وضعیت خوبی داشته باشند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: الحمدلله تعامل و همدلی بسیار خوبی در بین نیروهای مسلح و شورای تأمین استان در برقراری امنیت وجود دارد.

دیدار با خانواده شهید سعید جنگلدوست از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده نیروی انتظامی به آذربایجان غربی بود.

کد خبر 5305629

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری نیروی انتظامی کلانتری ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل اربعین حسینی شیوع کرونا زلزله واکسیناسیون خطبه های نماز جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود