Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@06:41:06 GMT

اعتراف تلخ رونالد کومان بعد از شکست مقابل بایرن

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۸۴۵۳

اعتراف تلخ رونالد کومان بعد از شکست مقابل بایرن

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا باز هم به تیم فوتبال بایرن مونیخ باخت، این بار نه با ۸ گل اما در خانه با ۳ گل خورده و بدون گل زده. شروع کاتالان‌ها در اروپا در عصر پسا مسی ناامید کننده‌تر از چیزی بود که هواداران تصور می‌کردند و تیم‌شان با وجود شروع خوب در ابتدای بازی، کم‌کم توپ و میدان را به حریف آلمانی داد و شاید حتی خوش‌شانس بود که گل‌های بیشتری هم نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هم بود که در این تیم کمتر کسی در عادلانه بودن باخت میزبان اسپانیایی تردید داشت، از جمله جرارد پیکه کاپیتان دوم تیم و رونالد کومان سرمربی تیم.

رونالد کومان سرمربی هلندی پس از اولین باخت اروپایی تیمش در فصل جدید با تأیید اظهارات جرارد پیکه که پس از بازی گفت چاره‌ای جز پذیرش نتیجه و قبول تفاوت میان دو تیم نیست، عنوان کرد:

«من هم با پیکه در مورد موافقم. تا حدودی بله، می‌توان گفت که تفاوت دو تیم در نتیجه بازی نمود داشت اگرچه ما شروع خوبی داشتیم. با توجه به وضعیت تیم، ما در حملات‌مان مشکل داشتیم. روی گل اول هم بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم با اراده و انگیزه‌ای بیشتر به میدان رفتیم اما گل دوم بایرن نشان داد که آنها تیم برتر میدان هستند.»

رونالد کومان افزود:

«وضعیت ما همین چیزی است که می‌بینید. جوردی آلبا در حالی بازی کرد که شب گذشته دچار بیماری شد و به همین دلیل هم خیلی خسته شد و من مجبور بودم تعویضش کنم چون نمی‌خواستم سلامتی‌اش به خطر بیفتد. دیونگ اولین بازی‌اش را در این فصل انجام می‌داد. در زندگی باید واقع بین بود و تفاوت میان سطح دو تیم در بازی امشب هم یک واقعیت بود. با این حال من فکر می‌کنم که تیم ما تیمی جوان و آینده‌دار است. باید بازیکنان‌مان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم. فعلاً وضعیت ما همین است.»

رونالد کومان سرمربی بارسلونا درباره اینکه چرا تصمیم گرفت تیمش را با ۳ مدافع میانی به میدان بفرست، عنوان کرد:

«ما این سیستم بازی را می‌شناسیم ضمن اینکه برای این بازی تنها سه مهاجم داشتیم نه بیشتر. پس مجبور بودیم راهی پیدا کنیم. با این حال من فکر می‌کنم که در نیمه اول از نظر تاکتیکی خوب کار کردیم. در نهایت باید بپذیریم که میان سطح بازی دو تیم تفاوت‌ قابل توجهی هست. بازیکنان بایرن مونیخ مدت‌هاست که دارند کنار هم بازی می‌کنند. می‌دانم قبول این نتیجه سخت است اما چاره جز این و صبر برای بهبود اوضاع نیست. تیمی ما تیمی متشکل از بازیکنان ۱۹، ۲۰ ساله‌ای است که بعضی از آنها امشب اولین بازی‌شان را انجام دادند در حالی که بایرن مونیخ تیمی پر از ستاره‌های زبده و باتجربه دارد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا تیم بارسلونا رونالد کومان سرمربی بارسلونا سرمربی تیم بارسلونا رونالد کومان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!