Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه تهران از دعوت رسمی این دانشگاه از رئیس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه و مراکز آموزش عالی کشور خبر داد و گفت: روز گذشته نهاد ریاست جمهوری جزئیات برگزاری این برنامه را از ما دریافت کرد.

دکتر سید جمال موسوی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به دعوت رسمی دانشگاه تهران از رئیس جمهور برای حضور در دانشگاه تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه های کشور اشاره کرد و گفت: ما به روند سابق امسال نیز به صورت رسمی از آیت الله رئیسی، رئیس جمهور دعوت کردیم تا اوایل مهرماه به منظور بازگشایی دانشگاه های کشور در دانشگاه تهران که نماد آموزش عالی کشور است حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تأکید کرد: هنوز پاسخی رسمی به درخواست دانشگاه تهران از سوی نهاد ریاست جمهوری داده نشده است، اگرچه روز گذشته مسئولان نهاد ریاست جمهوری به صورت تلفنی جزئیات برنامه را از ما دریافت کردند و منتظر پاسخ رسمی هستیم.

مشاور رئیس دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: اینکه گفته می شود برنامه آغاز سال تحصیلی امسال با رویکرد متفاوت در یکی از دانشگاه های مناطق محروم برگزار می شود اخباری غیررسمی و تایید نشده است.

دکتر موسوی تأکید کرد: دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران هر سال میزبان حضور روسای جمهور برای آغاز سال تحصیلی بوده است و طی هشت سال گذشته نیز رئیس جمهور وقت به صورت حضوری یا مجازی در این مراسم شرکت کرده است.

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: در صورت برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در این دانشگاه، مراسم را با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد. مثلا اگر در شرایط غیرکرونایی ۵۰۰ یا ۶۰۰ مهمان در تالار علامه امینی حضور پیدا می کردند این تعداد امسال به یک سوم یا یک چهارم کاهش خواهد یافت.

وی تأکید کرد: برنامه حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها اوایل هفته آینده به صورت قطعی روشن خواهد شد و با توجه به رویکرد و رویه رئیس جمهور برای حضور در سفرهای استانی احتمال می رود ایشان در مراسم حضور فیزیکی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه مراسم آغاز سال تحصیلی رئیس جمهور برای حضور دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است