Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ۵ ماهه نخست سال جاری، هسته جهادی بخشایش ستاد صبر اردبیل تلاش‌های وافری را جهت جلب رضایت و انصراف اولیاء دم از اجرای حکم قصاص نفس داشته است. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید نقی موسوی، مسئول هسته جهادی بخشایش استان اردبیل اظهار داشت: در حوزه صلح، بخشایش و رضایت؛ از تلاش‌های وافر اعضای هسته جهادی بخشایش جهت جلب رضایت و انصراف اولیاء دم در اجرای حکم قصاص در ۱۵ فقره پرونده در آستانه اجرای حکم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حضور اعضا هسته جهادی بخشایش و ستاد استانی صبر در منزل اولیاء دم، استفاده از قابلیت ائمه جمعه و جماعات و بهره مندی از قابلیت‌های میانجیگرانه، جلب کمک‌های مالی از خیرین و ... را از جمله اقدامات انجام یافته جهت آزادی زندانیان و ترویج فرهنگ عفو و بخشایش در جامعه بیان نمود.   بیشتر بخوانید: آزادی قریب به ۱۴ هزار و ۷۰۰ زندانی در سال ۹۹ در نتیجه تلاش شعب شورا‌های حل اختلاف مستقر در زندان‌ها/ نجات ۵۸۳ نفر از قصاص در سال گذشته   انتهای پیام/ برچسب ها: صلح و سازش محکوم به قصاص اردبیل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش محکوم به قصاص اردبیل هسته جهادی بخشایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان ؛طرح شمیم خدمت و پلیس پاسخگو برای رسیدگی و بررسی مشکلات مردم در  مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر خرم آباد بر گرار شد .
همچنین در حاشیه  این طرح ، با کمک تیم پزشکی درمانگاه فدک به مردم این منطقه خدمات رایگان پزشکی ارائه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم