Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری ، با عنایت به روی کار آمدن دولت سیزدهم و رئیس جمهور منتخب و با توجه به انتخاب 2 استاندار استان های خوزستان و سیستان بلوچستان  اینک رقابت بر سر 29 استاندار باقیمانده وارد فاز و فضای جدیدی شده و همه مجمع های نمایندگان استانی، فعالان سیاسی، فعالان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری منتخب و حتی رسانه های مختلف برخط و مکتوب در تلاش و رایزنی برای انتخاب و تعیین استاندار دلخواه و محبوب خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب استاندار جدید برای استان چهار محال پیچیده و پر رنگ تر 

اما این تحرکات سیاسی و تلاش برای انتخاب استاندار چهار محال و بختیاری پر رنگ تر و پیچیده تر شده و ضمن اینکه 4 نماینده استان در مجلس بشدت در حال رایزنی و گفتگو با مسئولان وزارت کشور هستند فعالان سیاسی چهار محالی مقیم پایتخت(تهران) فعالان سیاسی و حزبی و همچنین مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری منتخب بشدت در رقابتی سخت و تنگاتنگ در حال مذاکره با افراد ساکن تهران و مسئولان ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در مرکز بوده و همه توان و استعداد خود را بکار گرفته تا استاندار مورد نظر را در گزینه های احتمالی گنجانده و سپس وارد فاز های بعدی شوند.

معرفی 50 گزینه برای سکانداری استانداری

در این میان بیش از 50 نفر جهت سکانداری استاندار چهار محال و بختیاری معرفی شده که مهمترین و محتمل ترین گزینه های استانداری چهار محال عبارتند از سردار غلامعلی حیدری سودجانی، دکتر شهرام محمدی ده چشمه، اردشیر رئیسی دهکردی، مراد کاظمی پردنجانی، صادق سلیمی بنی،عبدالعلی ارژنگ دهکردی، سید احسان علوی اشکفتکی،سعید زمانیان چالشتری و ده ها مورد دیگر.

همه امور اداری،سیاسی،اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در گرو معرفی استاندار تازه نفس

شایان ذکر است همه مدیران، کارمندان، کسبه و حتی مردم عادی چشم انتظار استاندار جدید دولت سیزدهم هستند که می طلبد وزیر کشور و هیئت دولت هر چه سریعتر به مبحث گزینش و معرفی استانداران سراسر کشور اقدام نموده و از تنش های احتمالی فعالان سیاسی، حزبی و ستادهای انتخاباتی سراسر کشور ممانعت بعمل آید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استانداری چهار محال و بختیاری فعالان سیاسی انتخاب مجمع نمایندگان چهار محال و بختیاری ستادهای انتخاباتی فعالان سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم