Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت لائوس به ۵ شرکت و یک بانک دولتی مجوز انجام معاملات با استفاده از بیت کوین و لایت کوین را اعطا کرده است.

به گزارش برنا به نقل از راشاتودی، دولت لائوس یک برنامه آزمایشی جهت استخراج ارزهای مجازی و تجارت آنها در داخل کشور برای 6 شرکت تصویب کرده است.

طبق بیانیه‌ای که توسط دفتر نخست وزیری این کشور صادر شده، 4 شرکت ساخت و ساز، یک شرکت فناوری اطلاعات و بانک دولتی جی دی پی اجازه دارند ارزهای مجازی را استخراج و معامله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 6 شرکت مجوز انجام معاملات با استفاده از بیت کوین و لایت کوین را دارند.

دولت لائوس همچنین  از بسیاری نهادها از جمله بانک مرکزی خواسته استانداردهای لازم برای استفاده از ارزهای مجازی در کشور را فراهم کنند.

نخست وزیر لائوس قرار است یک جلسه کاری با دولت برگزار کرده و در مورد احتمال استفاده عمومی از ارزهای مجازی گفتگو کنند.

حرکت به سمت پذیرش ارزهای مجازی در تضاد با بیانیه‌های قبلی مقامات لائوس است. بانک مرکزی این کشور در ماه اوت به شهروندانش در مورد استفاده از ارزهای مجازی از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین هشدار داد و تاکید کرد این ارزها به ذخایر واقعی ارزی متصل نیستند و تحت نظارت دولت قرار ندارند بنابراین بسیار بی‌ثبات و خطرناک هستند.

طبق این اطلاعیه بانک مرکزی، مردم لائوس از خرید و فروش ارزهای مجازی منع شده‌اند و در صورت سرپیچی، باید مخاطرات استفاده از سرمایه های دیجیتال را قبل از از سرمایه گذاری و خرید و فروش آنها بپذیرند.

قبل از لائوس، السالوادور و کوبا مجوز استفاده از ارزهای مجازی در سطح دولتی را اعلام کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت تجارت فناوری اطلاعات بانک مرکزی سرمایه سرمایه گذاری خرید و فروش کوبا خرید و فروش دولت ساخت و ساز سرمایه گذاری کوبا ارزهای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد