Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:04:47 GMT

تشدید تدابیر امنیتی به بهانه عید اسرائیلی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۱۲۰۴

تشدید تدابیر امنیتی به بهانه عید اسرائیلی‌ها

رژیم صهیونیستی به مناسبت عید یهودی "یوم کیپور" (غفران) یک کمربند امنیتی از ساعت یک ظهر امروز چهارشنبه به وقت محلی تا نیمه شب فردا پنجشنبه ایجاد می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با تداوم جستجوی نفیعات و کمامجی، دو اسیر فراری فلسطینی در حال آماده شدن برای آغاز درگیری و ناآرامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در محله‌های مسکونی یهودی و عربی منطقه «مرج ابن عامر» مستقر شده‌اند.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: در صورتی که «تروریسم» از نوار غزه ادامه یابد، جایگزین‌هایی وجود دارد از جمله آن حمله نظامی حتی به قیمت تفکیک و انهدام ائتلاف دولتی است.

ششم سپتامبر شش تن از اسرای فلسطینی از زندان امنیتی جلبوع واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کردند که باعث تمسخر دستگاه‌های امنیتی اسرائیل در منطقه و جهان شد. چهار تن از آنها در روزهای جمعه و شنبه بازداشت شدند اما دو تن همچنان آزاد هستند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان رژیم صهیونیستی اسرائیل پلیس رژیم صهیونیستی نفتالی بنت رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز به سوی خودروی یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.   به گزارش نور نیوز؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.   در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».     «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم   جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.   حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.   در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح،عمل کنند.   خودرو «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم که به آن شلیک شد

دیگر خبرها

  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری