Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@16:30:34 GMT

جزئیات خرید برنج از بورس کالا

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۲۲۹۴

مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران گفت: تمام افراد دارای کد سهامداری می‌توانند از این نماد اقدام به خرید و فروش برنج کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 جواد فلاح، مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران در گفتگو با شبکه خبر گفت: معاملات گواهی سپرده کالایی برنج در بورس کالای ایران در همان سامانه معاملاتی انجام می‌شود که سهام معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام افراد دارای کد سهامداری می‌توانند از این نماد اقدام به خرید و فروش برنج کنند.

مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران گفت: میزان معامله برنج در بورس حداقل یک کیلو است، اما اگر خریداری بخواهد برنج را از انبار بورس کالا تحویل بگیرد حتما باید حداقل صد کیلو برنج خریداری کرده باشد.

فلاح بیان کرد: برای ترخیص برنج از انبارخریدار باید در ابتدا به کارگزار خود درخواست دهد و بعد از اعلام کارگزار به انبار، خریدار برای تحویل برنج با انبار هماهنگ می‌شود. برای تحویل برنج باید شخص خریدار و یا نماینده قانونی که از طرف خریدار وکالت دارد به انبار مراجعه کند.

وی ادامه داد: انبار می‌تواند برنج سورت شده را با اخذ ۱۶درصد سود و دریافت هزینه پستی به منزل خریدار ارسال کند.

مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران گفت: قیمت برنج در بورس کالا مانند معاملات سهام است و هر روز بر اساس عرضه و تقاضا قیمت‌گذاری می‌شود، به همین دلیل ممکن است یک روز قیمت آن افزایش و یک روز قیمت برنج نسبت به روز قبل کاهش داشته باشد.

 

برچسب ها: قیمت برنج ، بورس کالا ، برنج در بورس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قیمت برنج بورس کالا برنج در بورس برنج در بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند