Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@08:46:05 GMT

۱۱۵ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان بستری شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۲۲۹۹

۱۱۵ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان بستری شدند

گروه استان‌ها- معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تداوم فعالیت کرونا در گیلان خبر داد و گفت: ۱۱۵ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، انوش دهنادی‌مقدم امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان گیلان هم‌اکنون در شیب نزولی پیک پنجم کرونا به سر می‌برد و از 2 هزار و 100 بیمار بستری شده در استان اکنون به 700 بیمار رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 115 بیمار جدید 24 ساعت گذشته در گیلان بستری شدند و 109 بیمار بدحال هستند گفت: اگر چه در شیب نزولی هستیم اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی کماکان ضروری است.

دهنادی‌مقدم افزود: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌ها، افزایش مسافرت‌ها و ترددها سبب شد تا آمار بیماران کرونایی در گیلان افزایش یابد و تعداد زیادی از هم‌استانیانمان را از دست دادیم.

شتاب‌گیری روند واکسیناسیون کرونا در استان گیلان/ 294 پایگاه در استان فعال شداحداث بیمارستان 350تختخوابی در گیلان توسط قرارگاه‌ خاتم‌الانبیا(ص)/ سد مخزنی "پلرود" 77درصد پیشرفت فیزیکی داردکرونا 138 نفر دیگر را در گیلان راهی بیمارستان‌ها کرد

وی با بیان اینکه توصیه ما رعایت جدی دستورالعمل‌ها است عنوان کرد: در شرایط کنونی مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند؛ ساده‌ترین این پروتکل‌ها استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اهمیت استفاده از ماسک گفت: استفاده از ماسک باعث شد در زمستان سال گذشته بیماری‌هایی نظیر آنفولانزا را به ندرت شاهد باشیم و این اثرگذاری ماسک است.

انتهای پیام/614/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم