Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ان بی سی، یک مدیر بهداشتی در ایالت تگزاس از پر شدن تخت‌های آی سی یو در بیمارستان کودکان در شهرستان «تارانت» در این ایالت در پی شیوع کرونا خبر داد.

وی در مصاحبه‌ای در خصوص وضعیت این شهرستان گفت بیمارستان‌های تارانت پر از کودکان بستری شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این شهرستان بیش از ۴۰۰ تخت در بیمارستان کودکان وجود دارد؛ اما شمار بیماران کرونایی سبب افزوده شدن فشار‌ها بر بیمارستان شده است.

او همچنین گفت: حتی یک تخت نیز خالی نیست. حتی در آی سی یوی کودکان یک تخت نیز در دسترس نیست و این نگران کننده است. چرا که بچه‌ها مریض می‌شوند، عمل می‌شوند و درمان‌های دیگری دارند که نیاز به بستری شدن در آی سی یو است؛ اما کنون ظرفیت ما تکمیل شده است.

گفتنی است دو هفته پیش نیز شبکه سی ان ان در گزارشی اعلام کرده بود همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا، پنج ایالت آلاباما، جورجیا، تگزاس، فلوریدا و آرکانزاس کمتر از ۱۰ درصد ظرفیت شان برای تخت‌های آی سی یو باقی مانده است.

کارول بورل (Carol Burrell) رئیس و مدیرکل بخش بهداشت ایالت جورجیا گفته بود: بیمارستان‌های ما پر است و ما به دنبال فضا در راهرو‌ها و اتاق‌های کنفرانس هستیم. اتاق‌های اورژانس ما و مرکز‌های مراقبت فوری ما شاهد حجم بالاتری (از بیماران) در طول این همه گیری بوده اند.

این در حالی است که اوایل ماه جاری نیز فرماندار آرکانزاس در سخنانی گفته بود که تخت‌های بستری بیماران کرونایی در آرکانزاس تکمیل شده است. او همچنین خطاب به خبرنگاران گفته بود بیمارستان‌ها در حال تلاش برای پیدا کردن برای فضای بیشتر هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایالت تگزاس تگزاس آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید

دیگر خبرها

  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو