Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود صیاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان  در جلسه شورای اداری زاهدان اظهار کرد: تمامی فعالیت‌های مرتبط با شروع سال تحصیلی تحت عنوان پروژه مهر از سطح وزارت تا مدرسه در آموزش و پرورش جریان دارد.

داود صیاد افزود: سال تحصیلی گذشته یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های خدمت در آموزش و پرورش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایطی که در کشور، وضعیت آموزش با چالش‌های خاص خود روبه رو بوده است همکاران ما در آموزش و پرورش اتفاقات بی نظیری را رقم زده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان گفت: افتتاح کتابخانه تخصصی کنکور در سطح شهرستان زاهدان اتفاق مبارکی است که با طرح نذر کتاب، نشر اندیشه در حال توسعه‌ی آن هستیم به گونه‌ای که دانش آموزانی که از سد کنکور گذشته اند منابع مکتوب خود را به این کتابخانه جهت استفاده‌ی دانش آموزان مستعد، اهدا خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: تجربه گردانی مدیران مدارس در کنار طرح آما (آموزش، مشاوره و آزمون) به اینجا ختم شد که در کنکور سراسری شاهد رشد ده درصدی در رتبه‌های کنکور بوده ایم.

مدیر آموزش پرورش ناحیه دو زاهدان برگزاری جلسه‌ی شورای معاونین نواحی یک و دو زاهدان برای اولین بار را یکی از نقاط عطف سال تحصیلی گذشته برای بهره گیری از ظرفیت‌های مشترک قلمداد کرد.

صیاد عنوان کرد: به منظور بهره گیری از تجارب پیشکسوتان نیز نشستی با مدیران ادوار آموزش و پرورش ناحیه ۲ برگزار شد که این جلسه فرصت مغتنمی برای بهره گیری از تجربه‌ی این عزیزان بوده است.

وی تامین و تجهیز فضای آموزشی را یکی از موارد مهم در ناحیه قلمداد کرد و گفت: متوسط سرانه‌ی فضای آموزشی و تفاوتی که با سرانه‌ی استانی دارد قابل تامل است، چرا که نرخ رشد دانش آموزی در ناحیه نشان می‌دهد که اگر برای فضای آموزشی مورد نیاز چاره‌ای اندیشیده نشود در آتیه‌ای نه چندان دور شاهد چالش‌های جدی در این حوزه خواهیم بود.
صیاد یکی از عوامل موثر در رفع نگرانی‌های فضای آموزشی را تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز برای نخستین بار در شهرستان زاهدان عنوان کرد.
وی توجه ویژه به حوزه‌ی پرورشی و ارزیابی فعالیت تلاشگران این حوزه در بازه‌های زمانی سه ماهه را از دیگر اقدامات این ناحیه عنوان کرد و گفت: این گونه اقدامات و به ویژه برگزاری دوره‌های توانمند سازی برای معاونین و مربیان پرورشی سبب این شده که در بسیاری از مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و هنری رتبه‌ی نخست استان را کسب نماییم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان گفت: طرح معراج برای اولین بار در ناحیه در قالب جبران و تثبیت یادگیری آموزش‌های ضمن سال در تعطیلات تابستان به عنوان یک طرح موفق در حوزه‌ی ابتدایی اجرایی شده است که در کنار طرح تیک (یاران مجازی، تسهیل گران یادگیری) و پویش‌ها و جشنواره‌های مختلف شاهد پویایی در این حوزه بوده ایم.

وی برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی و پرورشی را ماحصل همدلی همکاران اداری و آموزشی ناحیه دانست و از تلاش‌های صورت گرفته همکاران اداری و آموزشی تقدیر کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش سال تحصیلی آموزش و پرورش ناحیه ۲ فضای آموزشی مدیر آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان