Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شریعتمداری رییس تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: ایرانشهر با داشتن بیش‌از سه هزار هکتار نخلستان بارور یکی از بزرگ‌ترین مناطق تولید کننده خرما و به نوعی قطب تولید این محصول در سیستان و بلوچستان است.

وی با بیان اینکه ربی، مضافتی، سنگ شکن، هلیله و زاهدی از معروف‌ترین ارقام خرما در ایرانشهر است افزود: خرمای این شهرستان علاوه‌بر عرضه در داخل به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال کشاورزان این شهرستان افزون‌بر ٢۵ هزار تن خرما برداشت و روانه بازار مصرف کنند.

وی افزود: نیک محمد تمندانی با داشتن ۴٠ هکتار نخلستان تنها نخلکار ایرانشهر بوده که گواهی محصول بهداشتی و ارگانیک را کسب کرده و محصول خرمای آن شامل زاهدی و ربی است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر

به گزارش صدای ایران از ایرنا،چیدن محصول توت فرنگی به صورت دستی همه ساله از اواخر فروردین در استان گلستان آغاز و در خرداد ماه به پایان می‌رسد. این استان با محوریت شهرستان رامیان بعد از کردستان و مازندران با تولید ۹ هزار تن توت فرنگی سومین تولیدکننده این محصول کشاورزی در کشور است.

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی