Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:25:06 GMT

عجیب ترین گل به خودی هفته اول چمپیونز لیگ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۲۹۸۹

مدافع فرانسوی لایپزیش با یک ضربه سر عجیب دروازه خودی را مقابل سیتی باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار تیم های منچسترسیتی و لایپزیش در حالی با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید که گل دوم آنها روی ضربه سر عجیب مهاجم فرانسوی لایپزیش وارد دروازه آلمانی ها شد.

 

بعد از اینکه سیتی در دقیقه 16 گل اول را وارد دروازه حریف کرد، به حملات خود ادامه داد و 10 دقیقه بعد با اشتباه نوردی موکیله اختلاف را به عدد دو رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع 23 ساله لایپزیش روی یک ارسال از سمت راست می رفت که توپ را دور کند اما ضربه سر او به جای اینکه از خط عرضی زمینی عبور کند با عبور از خط دروازه خودی، گل دوم تیم حریف را به همراه داشت.

 

لایپزیش بعد از این گل، موفق به باز کردن دروازه سیتی شد اما میزبان در دقایق تلف شده نیمه اول و از روی نقطه پنالتی گل سوم را هم به ثمر رساند تا با پیروزی 3 بر یک راهی رختکن شود.

 

 

 

آر بی لایپزیش لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!

به گزارش ورزش سه، آرشا شکوری گلر جوان هوادار اولین حضور خود در ترکیب اصلی این تیم را تجربه کرد اما نتوانست در این مسابقه دروازه خود را بسته نگه دارد.

او پس از درخشش در تیم ملی جوانان مورد توجه باشگاه هوادار قرار گرفت و در کنار گلر اسبق تیم ملی در جام جهانی به تمرین کردن پرداخت و پس از حضور در این تیم جام‌جهانی جوانان را هم تجربه کرد.

آرشا پس از نیمکت‌نشینی کامل در لیگ برتر امروز مقابل مس سونگون به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی در این مسابقه داشت و در جریان مسابقه توانست با اطمینان و اعتماد به نفس درون دروازه قرار بگیرد.

صائب محبی مدافع تیم هوادار روی ارسالی که به سمت دروازه این تیم آمد با تغییر مسیر ناگهانی توپ شکوری را سوپرایز کرد و شیرجه بزرگ او هم نتوانست مانع گل شدن توپ شود و کلین شیت او با گل به خودی مدافع هوادار خراب شد.

ویدئو: 331079

با توجه به حساسیت مسابقات لیگ برتر به نظر می‌رسد که او در ادامه لیگ هم فرصت چندانی پیدا نکند اما در فصول آینده می‌تواند در سطح بالاتری از فوتبال ایران به میدان برود و حضور ثابت در لیگ برتر را تجربه کند.

دیگر خبرها

  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر