Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم چلسی در این تابستان تلاش زیادی برای جذب ژول کونده مدافع فرانسوی سویا کرد چرا که قرارداد آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی این تیم سال آینده قراردادش تمام می شود.

در همین مورد امروز کریستین فالک اخبار جدیدی از آینده این مدافع داده است و شرایط موجود برای تمدید قرارداد این بازیکن را اعلام کرده است. به گفته وی سران چلسی اگر قصد دارند قرارداد این بازیکن را تمدید کنند باید دستمزد ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون یورویی وی را که در حال حاضر دریافت می کند، دو برابر کنند تا این بازیکن راضی به امضای قرارداد جدید شود. پیش از این نیز اعلام شده بود سران چلسی به دنبال تمدید قرارداد آنتونیو رودیگر هستند و اخیرا پیشنهاد تمدید قرارداد خود را به این مدافع آلمانی ارائه کرده اند. با این حال، رودیگر هنوز موافقت خود را با پیشنهاد تمدید قرارداد آبی ها اعلام نکرده است و قصد دارد تا گزینه های دیگر خود را نیز بررسی کند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

بایرلورکوزن برای مدافع ملی پوش خودش برنامه بلند مدتی دارد و نمی خواهد او را به سادگی از دست بدهد. 

طرفداری | بایرن مونیخ علاقه مند به جذب یوناتان تا، مدافع میانی لورکوزن است. تا با لورکوزن تا 2025 قرارداد دارد و بند آزادسازی ندارد. طبق گزارش اسکای، قیمت درخواستی لورکوزن برای این ملی پوش 20 میلیون یورو است.

با این حال، مدیر ورزشی لورکوزن، رولفس اعلام کرده قصد دارند قرارداد تا را تمدید کنند و مذاکرات بعد از فصل جاری انجام خواهد شد. او تاکید کرد تمرکز فعلی تیم روی کسب بهترین نتایج است و تا نیز همین عقیده را دارد.

می خواهیم قرارداد یونا را تمدید کنیم، فراتر از سال 2025. تمرکز ما و او روی بازی های باقی مانده این فصل است. 

لورکوزن که به تازگی قهرمان بوندسلیگا شده، حالا فرصت دارد با قهرمانی در جام حذفی (فینال مقابل کایزرسلاترن) و لیگ اروپا (که در نیمه نهایی با رم بازی می‌کند) به سه گانه برسد.

بیشتر بخوانید: 

بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا