Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه تحریف یک مسئله مهم است و باید نسبت به نشر ارزش‌ها به ویژه دفاع مقدس توجه خاص شود، گفت: بیان این واقعیت‌ها، راهکار اصلی مقابله با تحریف است، تا مردم در آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و افزایش اطلاعات خود و درک از این واقعه مهم در تاریخ کشور دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بهمن کارگر در گفت‌وگو با میزان، در آستانه چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، با اشاره به پدیده تحریف، تهدیدی بزرگ برای فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: تحریف یکی از آفت‌هایی است که در وقایع تاریخی و در تاریخ نویسی کل جهان وجود دارد و تنها مختص به تاریخ و فرهنگ ایران به ویژه دفاع مقدس نیست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد: تحریف یک مسئله مهم است و باید نسبت به نشر ارزش‌ها به ویژه دفاع مقدس توجه خاص شود، مقام معظم رهبری همواره بر دو موضوع بسیار تأکید دارند، «دفاع مقدس، فراموش نشود» و «دفاع مقدس، تحریف نشود.»
کارگر اضافه کرد: جالب است ما که در دوران دفاع مقدس حضور داشتیم، الآن می‌بینیم تحریف در بحث بیان و نشر فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در بخشی قسمت‌ها وجود دارد و صورت می‌گیرد.   رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: این بنیاد  برابر اساسنامه و ابلاغیه‌ای که از سوی مقام معظم رهبری در اختیار ما قرار دارد، مسئولیت اقدام در مقابله با تحریف را دارد.   وی با بیان اینکه تاریخ مستند و صحیح را باید برای مردم بازگو کنیم، اضافه کرد: بیان این واقعیت‌ها، راهکار اصلی مقابله با تحریف است، تا مردم در آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و افزایش اطلاعات خود و درک از این واقعه مهم در تاریخ کشور دچار مشکل نشوند.
کارگر با اشاره به اینکه اگر هر چقدر اسناد و مدارک را در اختیار محققان، پژوهشگران و تاریخ نویسان قرار دهیم، مسلم است که این اتفاق خواهد افتاد، تصریح کرد: مسئله تحریف ۹٠درصد ایجابی است، ۱٠درصد ممکن است سلبی باشد، الحمدالله آن‌هم انجام‌شده است.   رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مقابله و برخورد با تحریف را کاری مهم و سخت برشمرد و اضافه کرد: امیدواریم خداوند به ما کمک کند تا در این راه موفق شویم.
وی اظهار داشت: اگر بتوانیم اسناد دفاع مقدس را در معرض دید مردم به ویژه محققان بگذاریم، خیلی از این موارد در بحث تحریف حل می‌شود.

فیلم‌های ژانر دفاع مقدس را با استناد به مستندات، تولید کنیم
وی با اشاره به اینکه فیلم‌های ژانر دفاع مقدس را با استناد به مدارک واقعی دفاع مقدس بسازیم، افزود: کسی دیگر نمی‌رود فیلمی بسازد که با آن فرهنگ دفاع مقدس را تحریف کند.   کارگر خاطر نشان کرد: یک مقدار در این رابطه کم کاری از ما بوده است، امیدواریم در ادامه راه این مهم اتفاق بیفتد.   بیشتر بخوانید: افتتاح دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در پایتخت
انتهای پیام/   برچسب ها: بهمن کارگر دفاع مقدس بسیج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهمن کارگر دفاع مقدس بسیج رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مقابله با تحریف دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • مناظره‌ای در مورد حجاب