Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افسانه فدایی رئیس اداره بهزیستی تایباد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال معلولان این شهرستان در سال گذشته محقق شد گفت: امسال ۵۵ میلیارد ریال برای حوزه اشتغال مددجویان بهزیستی این شهرستان پیش بینی شده و هم اکنون ۲۳ پرونده اشتغال نیز در مرحله معرفی به بانک‌های عامل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: امسال تعداد اشتغال ایجاد شده در قالب ۲۷ طرح در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع، خدمات، صنایع دستی و صنعتی بوده که ۴۵ درصد آن در حوزه مددجویان توانبخشی بهزیستی این شهرستان بوده است.

رئیس اداره بهزیستی تایباد ادامه داد: این نهاد به چهار هزار و ۱۶۵ معلول در این شهرستان خدمات ارائه می‌کند که از این تعداد هزار و ۶۵۰ نفر ماهیانه چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مستمری دریافت می‌کنند.

فدایی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد ریال صرف مناسب سازی محیط زندگی و خودرویی معلولان تایباد شد بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد ادارات این شهرستان نسبت به مناسب سازی محیط خود برای رفت و آمد معلولان اقدام کرده اند.

او با اشاره به پرداخت تسهیلات بلاعوض جهت ساخت واحد‌های مسکونی شهری و روستایی برای معلولان واجد شرایط در تایباد تصریح کرد: این شهرستان ۱۹ خانواده دارای سه عضو معلول و ۱۸۰ خانوار دارای ۲ عضو معلول دارد و با رصد انجام شده افزون بر ۴۱۰ خانوار از مددجویان بهزیستی تایباد فاقد مسکن هستند که برای خانواده‌های دارای سه معلول واجد شرایط در شهر‌ها یک میلیارد ریال و خانواده‌های دارای ۲ معلول ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی تسهیلات اشتغالزایی اشتغال مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس

جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: هنرمندان خطه مرزی تایباد در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در بندرعباس به روی صحنه رفتند و به اجرای موسیقی مقامی خراسان پرداختند.

وی افزود: این گروه هنری، متشکل از هنرمندان نسل قدیم و جدید موسیقی، با نام «مولانا» و با حضور اساتیدی همچون حسین رحمت الهی و یعقوب تنها و نیز یونس یوسفعلیزاده و عزیز عزیزانی به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در این جشنواره فرهنگی حضور داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد ادامه داد: چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس و دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس از هفتم تا دهم اردیبهشت در تالار شهید آوینی مرکز استان هرمزگان برگزار شد.

آفریدون بیان کرد: از ۳۲ اثر ارسال شده، تعداد ۱۰ اثر برگزیده به بخش پایانی این جشنواره موسیقی راه پیدا کردند و هنرمندانی از استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و کرمان به روی صحنه رفتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خطه تایباد به عنوان مهد و خواستگاه موسیقی مقامی خراسان شناخته می‌شود؛ به طوریکه در حال حاضر ۱۵۰ هنرمند دوتارنواز در این شهرستان شناسایی شده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد خاطرنشان کرد: در راستای انسجام بیشتر فعالیت فرهنگی و هنری، در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار باشگاه دوتارنوازان در شهرستان اساس گذاری شد که هدف آن استعدادیابی در حوزه موسیقی، پرورش و آموزش آن و نیز اعزام هنرمندان به رویداد‌های مختلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه