Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@02:47:02 GMT

دیدار سفیر آفریقای جنوبی با امیرعبداللهیان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۴۳۹۶

دیدار سفیر آفریقای جنوبی با امیرعبداللهیان

به گزارش خبرآنلاین، سفیر آفریقای جنوبی با اشاره به تمهیدات انجام شده برای برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اظهار امیدواری کرد در اینده نزدیک کمیته سیاسی  در تهران و همچنین  کمیسیون  مشترک در آفریقای جنوبی برگزار شود.

وی با تکرار دعوت از رئیس جمهور کشورمان  برای سفر به پرتوریا ، اظهار امیدواری کرد این سفر در سال آینده میلادی و پس از کمیسیون مشترک انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر عبداللهیان نیز ضمن تاکید بر اهمیت کشورهای آفریقایی و از جمله آفریقای جنوبی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران ، خواستار گسترش هر چه بیشتر روابط اقتصادی  در دوره جدید شد.
 
وزیر امور خارجه کشورمان در همین راستا بر اهمیت برگزاری  اجلاس کمیسیون مشترک بریاست وزرای امورخارجه ، کمیته سیاسی در سطح معاونین وزرای امور خارجه و سایر کمیته های فرعی بین دو کشور اشاره  و ضمن برشمردن اهمیت دیدار رسمی رئیس جمهور آفریقای جنوبی در زمان تصدی مقام معاونت رئیس‌جمهور در آبان ماه ٩۴، دیدار رئیس جمهور کشورمان از پرتوریا را نقطه عطفی در مناسبات دو کشور دانست.
 
 امیر عبداللهیان همچنین  از حمایت های آفریقای جنوبی  از ایران در دوره عضویت در شورای امنیت و همچنین مردم فلسطین تقدیر کرد.

311311

کد خبر 1555305

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان آفریقای جنوبی آفریقای جنوبی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول

وزیر امور خارجه کشورمان پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، با وزیر خارجه عربستان دیدار کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول