Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@02:11:17 GMT

عبدی: مثلث هجومی تیم ملی فوق‌العاده است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۴۴۲۵

پیشکسوت فوتبال ایران بیان کرد مثلث هجومی تیم ملی فوق العاده است و با حضور این نفرات می توانیم به موفقیت ایران در راه جام جهانی خوش‌بین باشیم

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست برابر عراق با نتیجه ۳ بر صفر به برتری برسد تا گام محکمی برای حضور در قطر بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عبدی در مورد برتری در این مسابقه، وضعیت گروه، شانس حضور تیم ملی در قطر و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

بازی با عراق چطور بود؟

بازی در تمام دقایق هیجان انگیز دنبال شد و به نظر من تیم ملی یک جدال ۶ امتیازی را برابر عراق برد. واقعا با این برتری توانستیم گام محکمی برای صعود به جام جهانی بردارین هر چند هنوز زمان زیادی تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده و باید همین روند حفظ شود.

علمرد بازیکنان در این مسابقه چطور بود؟

همه عملکرد خوبی داشتند. البته باید بگویم که عملکرد مثلث خط آتش ما فوق‌العاده است و همراه این نفرات روزهای خوبی در انتظار تیم ملی است. هر چند گل زودهنگام باعث شد تا عراق کمی بی نظم شود و در ادامه شکل دفاعی این تیم کاملا بر هم ریخت و تیم ما به برتری رسید.

ما چندین سال نتوانسته بودیم برابر عراق به برتری برسیم اما در طول تنها چند ماه دو بار این تیم را قاطعانه شکست دادیم. دلیل این موضوع از دید شما چه چیزی است؟

تیم ما شرایط خوبی دارد و الان یکی از قدرت های فوتبال آسیا هستیم. کاری به گذشته ندارم اما تیم ملی واقعا عملکرد خوبی در ماه های اخیر هم این موضوع را ثابت کردیم که در آسیا یکی از بهترین ها هستیم.

آیا این تیم ملی می تواند مانند ۴ سال قبل صعود مقتدرانه به جام جهانی را  تکرار کند؟

مشکلاتی در این راه وجود داشت اما تیم ملی ما واقعا الان هم از حضور کادر فنی خوبی برخوردار است و هم از بازیکنان خوبی بهره می برد. به موفقیت این تیم قطعا امیدوار هستیم. هر چند ضعف هایی وجود دارد که باید برطرف شود.

به مشکلات اشاره کردید؟ ضعف‌های تیم ملی در چه نقاطی است؟

از حضور بازیکنانی خوبی برخوردار هستیم اما دفاع چپ و دفاع راستمان باید بیشتر با تیم هماهنگ شوند چرا که در سایر پست ها مشکل چندانی نداریم. البته جا دارد از عملکرد وحید امیری به صورت جداگانه تمجید کنم چرا که او واقعا در هر پستی فوق العاده و در خدمت تیم است.

سایر نتایج گروه هم ظاهرا به نفع تیم ما شد. درست است؟

قطعا تیم ما شرایط خوبی دارد و  الان دیکر با این نتایج همه چیز برای صعود دست خودمان است. هنوز راه زیادی باقی مانده است اما امیدوارم این روند خوب حفظ شود تا تیم ملی  بار دیگر مقتدرانه بلیت سفر به جام جهانی را کسب کند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شکایت مرتضی تبریزی تحلیل آماری بارسلونا - بایرن مونیخ؛ پیروزی 3-0 با حس و حال 8-2 درگیری لفظی لاپورتا با کومان؛ احتمال اخراج فوری سرمربی هلندی از بارسلونا گزارش موندو دیپورتیوو از مهدی طارمی: پوشکاش ایرانی، اتلتیکومادرید را تهدید می کند برترین های قرن با علی بحرینی: معدود فیلم های علیدوستی را ببینید، او بهترینِ قرن است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده جام جهانی تیم ملی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه شب در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، ضمن تقدیر از مدیریت امر مهم زمینه‌سازی حضور عاشقان در عتبات نور، اظهار کرد: در مقابل همت والای مردم ایران چنین کمک‌ها و مساعدت‌هایی هیچ نیست و بیشتر هم انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه اقیانوس کرم، شور و اشتیاق حسینی و ارادت ولایی مردم خیلی بیشتر از اینها است، افزود: به دلیل پیوندی که جریان بازسازی و زیارت عتبات عالیات با امر مقدس مقاومت منطقه دارد و فرماندهی مقاومت و عتبات عالیات شخصی به‌نام سردار سلیمانی است، از این رو انرژی و عشق لازم از اینجا به پیکر مقاومت تزریق می‌شود، پس عتبات عالیات را یک زیارت ساده نمی‌دانیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: سابقه آستانه‌بوسی و عتبات‌بوسی و سابقه بازسازی حرم و عتباتِ ایران دیرینه است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: شیعیان متمکن غنی در جاهای مختلف دنیا هستند که اگر ما هم نباشیم کار عتبات عالیات و امام حسین (ع) را انجام می‌دهند اما ما نباید این افتخار را از دست بدهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما باید از فرصت اربعین و خیل عاشق بیشتر استفاده کنیم، عنوان کرد: به‌خصوص زواری که از سمت شرقی و شمال می‌آیند و باید ظرفیت ۵۰۰ هزار نفر را به ۵ میلیون نفر برسانیم تا در داخل ایران خاطره خوش داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: دنیا به سمت مدرن و آسان‌تر شدن پیش می‌رود ما هم باید این روال را در مدیریت جریان اربعین در پیش بگیریم، زیرا این یک همایشی بی‌نظیر است که در جهان برای ما بازدارندگی دارد و بازدارندگی اربعین در برابر استکبار جهانی مسئله بزرگی است و رفتن ۵ میلیون جمعیت از ایران به عراق حرف دارد.

نماینده ولی فقیه در پایان خواستار حفظ امنیت مرزها، تسریع اجازه ورود زوار از کشورهای خودشان به ایران و بعد عراق، تقویت پروژه قطار از شلمچه به بصره و بعد به کربلا و بغداد، بسیج کردن شاه‌راه‌ها و شاه‌ریل‌ها، تسهیل امور و حذف بروکراسی اداری شد.

کد خبر 6091527

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری