Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با ارائه گزارشی از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در این استان، افزود: با مشارکت مناسب مردم خیر و نیکوکار استان و همراهی مراکز نیکوکاری از ابتدای اجرای این پویش معنوی در استان بیش از ۲۰۸ هزارو ۵۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ عزت نفس مددجویان، از طریق آشپزخانه‌های دایر شده طبخ و در بین خانواده‌های نیازمند، توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح احسان حسینی به منظور جمع آوری و هدایت نذور مردمی در ماه‌های محرم و صفر برای تهیه بسته‌های معیشتی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند، برنامه ریزی واجرا می‌شود، گفت: از ابتدای ماه محرم با اجرای این طرح خیر خواهانه و با بهره گیری از مشارکت و نذور خیران و نیکوکاران مردم پایتخت شور و شعور حسینی در قالب تهیه و توزیع ۳۴ هزارو ۲۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های تحت حمایت، ایتام و سایر اقشار نیازمند استان، به جامعه هدف این نهاد خدمت رسانی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استقبال مناسب اجرای طرح اطعام حسینی تصریح کرد: با همکاری و همراهی مراکز نیکوکاری و مشارکت خیران زنجانی برنامه هدف‌گذاری شده در طرح اطعام و احسان حسینی بیش از ۱۲۳ درصد محقق شده است و همدلی همچنان ادامه دارد.

صفری با قدردانی از مشارکت مناسب خیران به روش‌های مشارکت مردم نوعدوست و خَیر استان در این پویش نیز اشاره کرد و گفت: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند به روش‌های ساده با شماره گیری کد مهربانی#۰۲۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، برقراری تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ به صورت غیرحضوری، مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان نذورات خود را در قالب طرح اطعام و احسان حسینی پرداخت و در قالب این طرح خیرخواهانه که خیر کثیر است، مشارکت کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیران و نیکوکاران اطعام و احسان حسینی احسان حسینی طرح اطعام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر

دریافت 52 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند «کابوس ژنرال» به کارگردانی مهدیه رضایی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی احسان حجتی و داوود مرادیان برای اولین بار امروز ۱۱ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود.

همزمان با پخش این مستند تاریخی که محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح است، از تیزر و پوستر اثر که ساخت و طراحی آن به ترتیب برعهده علی نوروزیان و رضا آسایی بوده است، رونمایی شد.

در خلاصه داستان «کابوس ژنرال» آمده است: «عباس میرزا پس از عهدشکنی ناپلئون و در میانه جنگ با تزارها دریافت که ایران زمانی می‌تواند به شکوه گذشته‌اش بازگردد که ارتشی قدرتمند و متکی بر توان داخلی‌اش داشته باشد؛ موضوعی که یک قرن بعد، دوایت آیزنهاور از وقوع مجدد آن هشدار داد. آیزنهاور هشدار داد، نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری نباید اجازه دهد میلیتاریسم ایرانی زنده شود و ایران روی پای خود بایستد ...»

سایر عوامل این پروژه عبارتند از پژوهشگر: احسان حجتی، آرشیویاب: مهدیه رضایی، حسام ابوالحسنی و مرضیه بکان، نریتور: محمد صراف، موشن گرافیست: سیروان مهدوی و اصلاح رنگ و نور: مهدی اولادوطن.

مستند «کابوس ژنرال» به زودی از سایر شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش خواهد شد.

کد خبر 6093102 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم