Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره برد پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و راهیابی به جمع ۸ تیم برتر آسیا اظهار داشت: بازی بدی نبود و با اینکه مسابقه تدارکاتی و شناخت کافی از حریف نداشتیم و آنها تیمی خوب و سرگروه بودند توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم. بازی در چمن مصنوعی سخت بود و می‌توانست مشکل ساز باشد، آنها بسته بازی می‌کردند و دنبال ضدحمله بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکیت بیشتری داشتیم و هوشیار عمل کردیم و اشکال ندارد بعضی وقت‌ها خیلی خوب بازی نکنیم، اما ۳ امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم در مرحله بعد هماهنگ‌تر و بهتر عمل کنیم.

وی درباره خرید‌های جدید پرسپولیس و عملکرد آن‌ها گفت: خیلی زود است بخواهیم قضاوت کنیم. بازیکنان جدید بد نبودند و به زمان نیاز دارند. این بازیکنان باید بدانند در تیم بسیار بزرگی هستند و از آن‌ها انتظار کار و تلاش بیشتری است و مسئولیت بزرگ‌تری بر گردن آنهاست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با حذف استقلال و تراکتور و پرچمداری پرسپولیس در آسیا عنوان کرد: تراکتور وضعیت مشخصی داشت و با تغییرات زیاد در مدیریت، کادرفنی و بازیکنان نمی‌شد توقع زیادی از آن‌ها داشت و فقط به یک معجزه نیاز داشتند. استقلال هم تغییرات زیادی داشت و با تیمی متمول و قدرتمند بازی کرد. بازیکنان پرسپولیس چندسال است کنار هم بازی می‌کنند و انتظار بیشتری از آن‌ها داریم. امسال وقت قهرمانی سرخپوشان در آسیاست و باید به آن برسیم.

درخشان در خصوص رقیب احتمالی پرسپولیس از بین ۳ تیم النصر، الهلال و الوحده تصریح کرد: هر ۳ تیم هزینه زیادی کرده‌اند و مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارند. کار سختی داریم و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت، اما هرکدام حریف پرسپولیس شوند قطعاً با شکستش به مرحله بعد خواهیم رفت و این پتانسیل را داریم. البته بازی در خاک عربستان کار سختی است و آن‌ها می‌توانند روی داوران اعمال نفوذ کنند. باید با ارتباطات موثر و دیپلماسی قوی در AFC نفوذ کنیم و ما هم میزبانی بگیریم، با تعارف و تلفن زدن نمی‌توان میزبانی گرفت.

وی ادامه داد: در کل فرق ندارد حریف ما چه تیمی باشد و برای قهرمانی آسیا باید هر حریفی را شکست دهیم. ترجیح می‌دهم با رقیب بزرگ‌تر و سخت‌تری روبرو شویم، چون در صورت پیروزی، قهرمانی اعتبار بیشتری خواهد داشت و از نظر روحی روانی هم بسیار بالا خواهیم رفت و تیم‌های دیگر ترس بیشتری از نام پرسپولیس خواهند داشت.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره جدایی سمیعی از باشگاه و سرپرستی صدری گفت: سمیعی مدیر خوبی بود و خوب کار کرد. صدری کمک زیادی به باشگاه کرده و می‌تواند مسیر موفق پرسپولیس را ادامه دهد و مهم‌ترین نکته حفظ ثبات باشگاه است.

حمید درخشان در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم خاظرنشان کرد: تیم خیلی خوبی داریم و کمبود خاصی وجود ندارد. بازیکنان، کادرفنی و مدیریت با هم هماهنگ هستند و امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم. بیشتر بخوانید: نبرد مرموز و سرنوشت ساز با استقلال؛ شروع مسیر قهرمانی پرسپولیس از دوشنبه

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟