Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:04:36 GMT

مجموعه خاطرات و نوحه‌های صادق آهنگران رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۴۶۸۰

مجموعه خاطرات و نوحه‌های صادق آهنگران رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه هفته دفاع مقدس آیین رونمایی از «کتاب آهنگران» با حضور صادق آهنگران، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری، گلعلی بابایی نویسنده و جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری دوشنبه ۲۹ شهریورماه به همت فرهنگسرای خاوران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب آهنگران مجموعه خاطرات و نوحه‌های حاج صادق آهنگران است که در طی سال‌های دفاع مقدس توسط انتشارات یازهرا جمع‌آوری و در قالب دو کتاب و سه لوح فشرده به چاپ رسیده است.

این برنامه روز دوشنبه بیست و نهم شهریورماه ساعت ۱۷ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند با شماره تلفن۳۳۰۰۰۰۳۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس کتاب فرمانده کل سپاه کتاب آهنگران صادق آهنگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب که هشت مقطع مهم تاریخ ایران را مورد بررسی قرار داده تالیف عباس سلیمی نمین و کاری از دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. این کتاب در هشت فصل اصلی و تعدادی زیربخش در هر فصل به بررسی موضوعاتی همچون باستان با عظمت، مشروطه به غارت رفته، سیر تاریخی کودتای ۱۲۹۹، نهضت ملی و مشت آهنین، دردی جانکاه، خیزش سراسری یک ملت از دریچه مستند «انقلاب ۵۷»، فرجام تمسک به منابع نامعتبر، منشا تقابل آقای منتظری با امام پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان