Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم در اولین جلسه درس خارج اصول حوزه علمیه قم گفت: برخی درباره ویروس کرونا حرف‌های غیر صحیح و غیر مطابق با دین مطرح کردند مثلاً گفتند کرونا در مجلس امام حسین (ع) نمی‌آید، در حالی که این یک حرف خلاف واقع است چرا که ممکن است یک وقتی امام حسین (ع) عنایتی کند و هیچ کسی هم در حرم و مجلس ایشان مبتلا نشود و تردیدی در این وجود ندارد؛ ولی به حسب ظاهر مثل این است که بگوییم در حرم امام حسین (ع) تفنگ کار نمی‌کند، در حالی که شاهد بودیم صدام با مأمورین ملعونش به حرم امام حسین (ع) حمله کردند و جای گلوله‌ها الان بر دیوارهای حرم موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی انسان درس بخواند، همه موضوع و محمول و زوایا و ابعاد قضایا برایش روشن می‌شود، بنابراین تا می‌توانیم درس بخوانیم، تا می‌توانیم تلاش کنیم، چراکه مردم امروز به یک روحانی واجد شرایط بسیار نیازمند هستند.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی تصریح کرد: تبلیغات علیه روحانیت فراوان است و این تبلیغات منفی همیشه بوده اما فراز و فرود داشته، ولی باید بدانیم مردم، حتی غیرمسلمان‌ها به یک روحانی ملأ، با تقوا، بصیر، خوش فکر، نیازمند هستند. و لذا در شروع سال واقعاً اخلاص خودمان و قصد قربت خودمان را بیشتر کنیم متوسل به امام زمان (عج) بشویم، خودمان را در محضر آن حضرت ببینیم، آن حضرت را ناظر بر اعمالمان بدانیم و از حضرت هم استمداد کنیم برای ما و برای حفظ حوزه‌های علمیه، حفظ این درس‌ها، تقویت این بحث‌ها و رشد این بحث‌ها دعا کنند.

کد خبر 5306081

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ویروس کرونا قم ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان اربعین حسینی اردبیل زلزله واکسیناسیون شیوع کرونا ایلام خراسان رضوی امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند

صبح امروز خادمان حرم امام رئوف در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان؛ حضرت امام جعفر صادق (ع)، با حضور در دسته عزاداری هیئت عالم آل محمد، به سوگ و ماتم آن امام همام پرداختند.

این مراسم با حضور جمعی از خادمان ، زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم (ص) مقابل ایوان باب الکاظم (ع) آغاز شد و عزاداران با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی، در سوگ شهادت مظلومانه امام صادق (ع) به سوگواری پرداختند.

حزن و اندوه عزاداران در این مراسم وصف‌ناپذیر بود و اشک‌ها در چشمانشان حلقه زده بود.

آستان قدس رضوی در ایام شهادت ائمه معصومین (ع) با برگزاری برنامه‌های مختلف عزاداری، به سوگ و ماتم این خاندان معصوم می‌نشیند و عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس این بزرگواران ابراز می دارد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • شمه ای از کرامات امام صادق(ع)
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم