Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نوین  مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز با بیان اینکه تابلو‌های تبلیغاتی بخش مهمی از عناصر شهری است،گفت: این تابلو‌ها باید بر اساس مدل‌های استاندارد تهیه و نصب شوند تا علاوه بر عدم ایجاد اغتشاش بصری در فضا‌های عمومی شهر، حقوق دیگر شهروندان نیز حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: تعدادی از اصناف و کسبه به نصب تابلو با ابعاد نامتعارف و به صورت ناایمن اقدام کردند یا از سازه‌های غیراستاندارد در تهیه تابلو‌ها استفاده کردند که لازم است این موارد بر اساس قانون رفع شوند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز با بیان اینکه در اجرای این طرح طی مرحله اول به صورت شفاهی از صاحب صنف برای جمع‌آوری این تابلو‌ها درخواست می‌شود، بیان کرد: در صورت بی‌توجهی از سوی صنف مذکور، در مرحله بعدی این درخواست با ارسال اخطاریه کتبی انجام و اگر از سوی مالک اقدامی انجام نشود، واحد تبلیغات شهری سازمان وارد عمل می‌شود.

نوین ادامه داد: تابلو‌های دارای ابعاد نامتعارف یا تابلو‌های ناایمن، از نظر قانون‌گذار تابلو‌های غیرمجاز معرفی و مشمول طرح جمع‌آوری می‌شوند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با حکم دادستانی و با حضور عوامل انتظامی اجرای آن را در سطح شهر آغاز کرده است.

او با اشاره به اینکه این تابلو‌ها علاوه بر ایجاد ناهنجاری‌های بصری در فضا‌های عمومی شهر، موجب بروز خطر برای شهروندان می‌شوند، ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهروندان و مشارکت آنان در امور مربوط به ساماندهی این تابلوها، سیمای عمومی شهر از آرامش و نظم بصری برخوردار شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری تابلو های تبلیغاتی تابلو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم

در پی انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز ۴ نفر مصدوم شدند و به تعدادی خودرو خسارت وارد شد. موسی علیپور، شهردار منطقه ۲ تبریز یکشنبه شب با حضور در محل حادثه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۸:۳۰ در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب و تماس آنها با آتش، انفجاری رخ داد. وی افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شده و به تعدادی از خودوهای پارک شده در حوالی محل حادثه، خسارت وارد شد. وی اظهار کرد: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک