Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:52:54 GMT

خاموشی برق در کردستان به صفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۵۳۷۲

خاموشی برق در کردستان به صفر رسید

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان گفت: خاموشی برق در استان به صفر رسید.

هیوا لهونیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از چند هفته قطع گسترده برق در کشور و به تبع آن در استان کردستان به جهت افزایش دمای هوا و خروج نیروگاه‌های برق – آبی از مدار تولید، میزان خاموشی ها در همه بخش‌ها درروزهای اخیر به صفر رسیده است و پیش بینی می شود طی روزهای آینده و قبل از شروع فصل سرما همین روند نیز ادامه داشته باشد بنابراین درحال حاضر وضعیت شبکه توزیع برق پایدار و هیچگونه خطوط بحرانی دراستان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درچارچوب برنامه های تنظیم شده درحوزه های تولید، انتقال، توزیع و دیسپاچینگ ملی در این ایام و با همکاری خوب مشترکان کردستانی، مدیریت بار در استان، متناسب با میزان انرژی تخصیصی، صورت گرفت و تلاش شد کمترین میزان خاموشی اعمال شود.

وی در ادامه، روند پایداری شبکه برق برای همه مشترکان را در روزهای آتی در گرو رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی دانست و گفت: روندکاهش دمای هوا و به حداقل رسیدن استفاده از وسایل سرمایشی، قطع برق مشترکان را در این استان در روزهای اخیر، به صفر رسانیده است.

لهونیان، در ادامه وقوع خاموشی های ناشی از بروز حوادث را غیرقابل پیش بینی دانست و در عین حال تاکیدکرد: این شرکت با بهره گیری از توان داخلی و فنون جدید، نهایت تلاش خود را برای صفر یا به حداقل رساندن خاموشی های ناشی از تعمیرات شبکه از طریق فعالیت ”اکیپ های خط گرم ”، بعمل خواهد آورد. دراین روش عوامل اجرایی برای تعمیرات شبکه، بدون اعمال خاموشی، برروی شبکه برقدار فعالیت می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های آتی با فصل سرما و متعاقبا با کاهش دمای هوا و احتمال افزایش مصرف گاز توسط مشترکین بخش‌های خانگی و تجاری مواجه هستیم، “عدم تامین گاز مورد نیاز نیروگاه‌های گازی در فصل سرما محتمل خواهد بود” و به تبع آن احتمالا شاهد اعمال خاموشی ناشی از مدیریت اضطراری بار توسط مرکز ملی دیسپاچینگ باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یادآور شد: از همه هموطنان کردستانی خواستند ، کماکان در مدیریت مصارف حاملهای انرژی مخصوصا” برق و گازدر فصل سرما به منظورتامین برق مطمئن و پایدار همکاری داشته تا شاهد خاموشی های ناخواسته نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فصل سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

ایسنا/کرمان دادستان ماهان کرمان از کشف و پلمب یک گارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم بازداشت شده‌اند.

سینا بنی اسد امرو هفتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر و سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

بنی اسد ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده،اند صادر شده است.

دادستان ماهان با اشاره به اینکه طبق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد،گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است  و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد