Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس ورزش مشرق – تیم فوتبال استقلال همانگونه که پیش بینی می شد با شکست برابر الهلال عربستان از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. اما برخلاف پیش بینی ها آبی پوشان به قدرت الهلال نباختند و اگر کمی شانس با چاشنی تجربه با شاگردان مجیدی یار بود چه بسا نتیجه دیگری رقم می خورد. در واقع الهلال در نیمه اول از تک موقعیت جدی خود آن هم روی اشتباه دفاع استقلال و البته هوشمندی حرفه ای گومیس به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در این دیدار از خریدهای جدیدش هم رونمایی کرد و مشخص شد هنوز تا رسید به تیمی ایده آل و هماهنگ راه بسیاری دارد و نفرات جذب شده فاصله زیادی با بازیکنان جدا شده دارند. چیزی که در این دیدار مشهود بود ترس نامحسوس و تحمیل شده برخی بازیکنان از نام الهلال بود، اما الهلال آن گونه که در رسانه ها و فضای مجازی گفته می شد تیمی شکست ناپذیر نبود و برخلاف پیش بینی ها حاکم مطلق زمین نبود؛ بازی نه چندان خوب الهلال را در اعتراض برخی هواداران سعودی به نحوه بازی تیم و تاکتیک های مربی پرتغالی می توان دید. اما متاسفانه مثل همیشه در رسانه ها و اظهارات برخی کارشناسان از این تیم با استناد به خریدهای میلیاردی غول ساختند و ناخودآگاه بر روی کیفیت بازی برخی بازیکنان کم تجربه و جوان استقلال تاثیرگذار بود.

بدون تعارف باید گفت قبل از این دیدار فشارهای روانی زیادی به تیم وارد شد و در واقع این تیم را به سمت شکست خوردن و نتیجه نگرفتن هل دادند و استقلال از پیش بازنده به میدان رفت و خیلی ها انتظار شکستی سنگین را می کشیدند اما دیدیم که استقلال بهتر از چیزی که فکر می کردیم بازی کرد ولی برنده شدن در فوتبال اصول دارد و الهلال با استفاده از اشتباهات حریف به گل رسید و پیروز شد.

استقلال که از میانه های فصل قبل شانس قهرمانی لیگ را کمرنگ و از دست رفته می دید، پس از ناکامی در فینال جام حذفی و حالا حذف از آسیا به پایان فصل فوتبالی خود رسیده است. مشکلات مدیریتی و اختلافات درون باشگاهی و حواشی استقلال در این چندماه حسابی هواداران و علاقه مندان به این تیم را کلافه کرده و کمتر هوادارو پیشکسوتی را می توان پیدا کرد که از این اوضاع راضی باشد. اما مجیدی و بازیکنان و حتی هواداران باید واقعیت ها را ببینند و به جای انتقادات بی ثمر و گرفتن بهانه و انتساب مشکلات فنی و مدیریتی تیم به اشخاص و گروه های دیگر به آینده و آغاز فصل فوتبالی بعدی بیندیشند. حداقل بازی دیشب نشان داد خریدهای استقلال اگر با همین کیفیت بخواهند بازی کنند شانسی برای قهرمانی شاگردان مجیدی و نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد هم نباید متصور بود و روند یارگیری استقلال روندی نیست که منجر به قهرمانی شود.

 سطح توقع از استقلال بالا رفته و همه می خواهند این تیم قهرمان شود چون ۹ سال است این تیم موفقیتی در لیگ نداشته است اما سوالی که به وجود آمده این است آیا استقلال می تواند با این نفرات با تیم های دیگر مدعی رقابت کند؟ البته باید هنر و تفکرات مجیدی را دید که چگونه می خواهد از بازیکنان بازی بگیرد و باید دید در شروع لیگ چه اتفاقی می افتد و استقلال چگونه استارت خواهد زد.

در پایان به این نکته هم باید اشاره کرد که اتفاقاتی که در استقلال افتاده نه فقط در دوره مددی، بلکه قبل از آن هم شاهد بودیم و افراد مناسبی برای مدیریت این باشگاه انتخاب نشده اند و هواداران هر سال شاهد تغییرات زیادی در تیم محبوبشان هستند و ثبات که فاکتور اساسی در روند یک تیم است را نمی بینند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا اخبار مهم استقلال الهلال عربستان فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار برابر ذوب آهن توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده و دوباره صدر را از آن خود کند. اتفاقات بعد از این دیدار را می خوانید:

* بعد از پایان سوت بازی، بازیکنان و کادر فنی به همراه هواداران سرود قهرمانی سر دادند.

*ماشاریپف که زننده گل اول استقلال بود به سمت هواداران رفت و با بوسیدن پیراهن استقلال، شادی این برد را با آنان تقسیم کرد.

* تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان را در آغوش گرفته و از آنان بابت تلاش بیش از اندازه شان تشکر کردند. بازیکنان استقلال در پایان این دیدار دور افتخار زده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

* با اینکه دقایق زیادی از پایان بازی گذشته بود هواداران استقلال، ورزشگاه را ترک نکرده و همچنان غرق در شادی بودند.

* جواد نکونام به سمت دو جانباز که همیشه کنار زمین، تیم را تشوق می کنند رفت و هر دو را در آغوش گرفت.

* هوداران استقلال با شعار «ما به اینها نمی بازیم» به دیگر تیم ها نشان دادند که استقلال بازنده این دیدار نخواهد بود.

کد خبر 6098799

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی