Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری تهران از واکسیناسیون ۹۰ درصد از سربازان این پلیس خبر داد. خبرگزاری میزان- جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح اقدامات صورت گرفته توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای واکسیناسیون سربازان اظهار کرد: با توجه به سرعت گیری واکسیناسیون در کشور و با عنایت به گستردگی ماموریت‌ها و فعالیت‌های سربازان وظیفه و ارتباط مستقیم آن‌ها با شهروندان، واکسیناسیون سربازان در پلیس پیشگیری تهران نیز سرعت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تا به امروز ۹۰ درصد سربازان مستقر در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های پلیس پیشگیری تهران بزرگ واکسینه شده اند.   بیشتر بخوانید: همه چیز درباره طرح واکسیناسیون سربازان 
رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: برخی از سربازان نیز به دلیل ابتلا به کرونا یا مرخصی در زمان واکسیناسیون، واکسینه نشدند و این دسته جزو همان ۱۰ درصدی بودند که واکسیناسیون آن‌ها انجام نشد، اما اکنون امکان صد در صدی سربازان پلیس پیشگیری تهران وجود دارد و سربازان باقیمانده نیز برای واکسینه شدن فراخوان می‌شوند.
این مقام انتظامی متذکر شد:اکیپ‌های بهداری پلیس پیشگیری تهران بزرگ در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این پلیس حاضر شده و به صورت سیار نسبت به واکسیناسیون سربازان اقدام کردند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس پیشگیری واکسیناسیون سربازان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پیشگیری واکسیناسیون سربازان واکسیناسیون سربازان پلیس پیشگیری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک شد  

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۵  بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۱ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • هوای تهران پاک شد  
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • هوای تهران پاک است
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب