Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی جوادی مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی در مرحله ششم از رزمایش همدلی و احسان، در مصلی مرکز مازندران اظهار کرد: امروز شاهد ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در کشور و توزیع بیش از ۵ میلیون بسته حمایتی بین‌ نیازمندان هستیم.

جوادی تصریح کرد: امروز با ماموریت دیگری در راستای کمک به مردم آسیب‌دیده استان آمدم تا بتوانیم تحرکات و برنامه‌های ستاد اجرایی از قبیل تامین جهیزیه، اهدای لوازم ورزشی، ویلچر، اشتغال‌زایی و سایر برنامه‌ها ستاد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای این مرحله از رزمایش همدلی و احسان شاهد اهدای ۷ هزار بسته غذایی و ارزاق به آسیب‌دیدگان بیماری کرونا در مازندران هستیم که توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آماده شده است.

*سرعت ۶ برابری واردات واکسن

مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان‌ با اشاره به ورود واکسن همزمان با آغاز کار دولت سیزدهم، یادآور شد: خوشبختانه  در این دوره واکسن با ۶ برابر سرعت وارد شده است، امیدواریم مشکلات مردم و مشکلات برطرف شود.

این مسؤول همچنین گفت: بنیاد احسان در تمام حوادث و بلایا و گرفتاری‌های کشور جزو دستگاه‌های موثر و اثرگذار بوده و همراه مردم به ارائه کمک در حوزه‌های مختلف درمان، کمک به دانش‌آموزان محروم با  تهیه لوازم‌التحریر  با جنبه اجتماعی حالت پیشروانه و ماموریت محور دارد.

* اهدای ۲۱ هزار بسته در این رزمایش 

سپس آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: خوشحالیم که در این رزمایش ۲۱ هزار بسته حمایتی بین جامعه هدف بنیاد احسان در راستای کمک و حمایت و کمک‌های مومنانه به خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع می‌شود‌.

در ادامه سید رضا هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران، اظهار کرد: این ستاد در مازندران به امروز در اجرای ۶۰۰ طرح روستایی، ۳ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی با صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی، ۳ هزار طرح اشتغال به‌کار روستائیان در ۱۵ شهرستان مشارکت داشته و در حال اجرا دارد.

*توزیع بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در مازندران

وی افزود: در بنیاد احسان نیز در حوزه خدمات اجتماعی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان تهیه و توزیع شده است، امروز هم ۷ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در چهارمین مرحله از پویش مشق احسان و در مجموع ۲۱ هزار بسته بین آسیب‌دیدگان از کرونا و محرومین به ارزش ریالی ۴ میلیارد تومان تهیه و  تا انتهای هفته توزیع خواهد شد.

هادیان گفت: پویش مشق احسان با فعالیت ۳۰ غرفه در ۲۲ شهرستان و تامین هزینه از خیرین و همچنین ۷ هزار بسته از طرف بنیاد احسان با همکاری و شناسایی ۴۰۰ گروه جهادی به تامین لوازم‌التحریر دانش آموزان محروم می‌پردازد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران رزمایش مشق احسان ۲۱ هزار بسته بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند

ایسنا/مازندران سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه، در حال حاضر در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب هستیم، گفت: ساخت مسکن محرومان مازندران باید خیلی جدی گرفته شود، چراکه این مقوله سبب رضایت مردم از نظام می‌شود.

احمد توکلی ۸ اردیبهشت در جلسه شورای مسکن که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کمبود زمین در این استان چالش اساسی در اجرای دقیق تعهدات ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان محسوب می‌شود.

وی افزود: اکنون پس از گذشت ۲ سال کمتر از ۱۰ هزار واحد با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در مسکن حمایتی عملیاتی شده است.

این‌ مسئول تصریح کرد: تعهد مازندران در ساخت مسکن خود مالکی ۳۱۰۷ واحد است که در این بخش عقب ماندگی ۳۵ درصدی به نسبت زمان برش دو ساله اجرا وجود دارد.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: تا کنون ساخت ۱۱ هزار واحد در نهضت ملی مسکن مازندران در بخش خود مالکی قرارداد منعقد شد که پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۷۰ درصدی دارد.

توکلی وضعیت ساخت مسکن روستایی در نهضت ملی مسکن مازندران را مطلوب توصیف کرد و توضیح داد: تا کنون از تعهد ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن وعملیات ساخت ۱۷ هزار واحد شروع شده است که عمده این واحدها پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارد.

وی تعهد مازندران در نهضت ملی مسکن در بخش باز آفرینی شهری را ۲۳ هزار و ۲۵۵ واحد اعلام کرد و گفت: در این بخش نیز تا کنون برای ۱۰ هزار و ۲۹۰ واحد پروانه ساخت صادر شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران بر لزوم افرایش ساخت واحدهای مسکونی روستایی مازندران در تعداد طبقات با هدف استفاده بهینه از زمین تاکید کرد و گفت: در حال حاضر طبق مقررات ساخت مسکن در روستاها فقط تا چهار طبقه مجاز است که این می‌تواند تا ۱۵ طبقه قابل افزایش باشد.

این مسئول با توضیح این نکته که تا ۹۰ درصد زمین‌های مازندران به عنوان زمین‌های درجه یک و ۲ کشاورزی محسوب می‌شود که طبق مقررات طرح نهضت ملی مسکن محدودیت تامین زمین را در استان بوجود می‌آورد، گفت: باید با اصلاح قوانین مشکلات ساخت مسکن محرومان با تامین زمین حل و فصل شود.

توکلی با اشاره به موضوع حبس زمین در مازندران که می‌تواند در قالب اجرای طرح مولد سازی مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد، اظهارکرد: بررسی ها نشان می‌دهد که حدود ۱۰هزار میلیارد ریال برای زیر ساخت‌های نهضت ملی مسکن مازندران نیاز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات