Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:17:36 GMT

استاندار گلستان: علاج بخشی خلیج گرگان الزامی است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۵۵۴

استاندار گلستان: علاج بخشی خلیج گرگان الزامی است

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: علاج بخشی خلیج گرگان به وسعت ۴۰۰ کیلومتر که تقریباً ۳۰ درصد آن خشک شده، به‌عنوان کانون اصلی گردوغبار در گلستان الزامی است.

هادی حق‌شناس امروز (پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: سازمان محیط زیست به‌عنوان متولی مدیریت پدیده ریزگردها در کشور است و تلاش داریم با استفاده از منابع ملی سازمان و منابع استانی انتقال آب به خلیج گرگان و لایروبی آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان تهدید شهرهای استان توسط ریزگردها را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: بانک‌های استان همراهی مناسبی در پرداخت تسهیلات رونق تولید داشته‌اند اما بانک‌ها باید رویه واحدی داشته باشند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی استان، راه‌اندازی کارخانه‌های ریسندگی و کارخانه‌های صنایع تبدیلی و رفع مشکلات برق و گاز و استفاده از تسهیلات آنان زمینه اشتغال، رونق تولید و افزایش حضور سرمایه‌گذاران در استان را فراهم می‌آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس یادآور شد: با توجه به نهایی شدن سند برنامه هفتم توسعه بانک‌ها ظرف چند روز آتی اطلاعات موردنیاز را به اداره کل دارایی ارائه نمایند و همچنین دستگاه‌های اجرایی جهت ارائه جداول موردنیاز در خصوص بودجه سال ۱۴۰۱ همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه ارائه کرد و دستورات کار این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی موردبررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی هادی حق شناس گلستان خلیج گرگان استانداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان