Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، امروز از از تدارکات صورت گرفته به منظور برپایی نمایشگاه یاد یاران، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اربعین سالار شهیدان در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس بازدید و در جریان روند اجرای برنامه‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۲۲، فریدون رضوی‌کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، سرهنگ فردی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر و تعدادی از مدیران شهری، حضور داشتند.

توکلی زاده در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته به سیاست‌های کلی شهرداری تهران در دوره‌ مدیریت جدید اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به روح شهر از اصلی‌ترین راهبردهای مدنظر زاکانی در شهرداری تهران است و زیبایی رفتار و سخنان ما باید منشأ جلب نظر مردم باشد.

 توکلی‌زاده ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش و با اشاره به جمله ای از ایشان که «جامعه‌ ما، خانواده‌ی ماست»، بر اجرای کمپین مهمان حاج قاسم تاکید کرد و مقرر شد که تدابیر لازم در خصوص اجرای هر چه بهتر این کمپین تدارک دیده شود.

توجه ویژه به نیازهای شهروندان و گردشگران در حوزه ورزش و سلامت، طراحی برنامه‌های ویژه‌ کودکان، برگزاری تورهای ویژه‌ی سالمندان، برگزاری نمایشگاه پاییزه با محوریت عرضه نوشت افزار ایرانی اسلامی، برپایی غرفه های سلامت و ارائه‌ خدمات رایگان چکاپ، به عنوان برنامه‌های پیشنهادی کمپین مهمان حاج قاسم مطرح شد.

برگزاری رزم نمایش آبی، خاکی والفجر ۸ در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس

در ادامه این جلسه فریدون رضوی‌کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اعلام آمادگی برای اجرای کمپین مهمان حاج قاسم در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس، به تشریح اقدامات انجام شده برای پاسداشت این هفته پرداخت و درباره آخرین اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده در زمینه برگزاری رزم نمایش آبی، خاکی والفجر ۸ توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکران تصاویر شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها ‌تصریح کرد: مقرر شده است تا در هفته دفاع مقدس تصاویر شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت، شهدای آتش نشان، شهدای ارامنه و مسیحی، شهدای حجاب و .... در سطح مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس اکران شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون شهردار دفاع مقدس دریاچه شهدای خلیج فارس هفته دفاع مقدس مهمان حاج قاسم شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، دبیر هیات بادبانی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و برای تشویق و استعداد یابی رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال جشنواره قایق‌های بادبادنی استان هرمزگان در ساحل جزیره هرمز به سمت بندرعباس برگزار شد.

اسماعیل مکی زاده افزود: در این دوره علاقه‌مندان به ورزش بادبانی در خصوص نحوه هدایت قایق‌های بادبانی آموزش‌های اولیه لازم را دریافت کردند و با اجزای مختلف قایق‌ها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقه هوری رانی در قشم

وی همچنین به وجود استعداد‌های خوب در زمینه قایق‌های بادبانی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود استعداد‌های بسیار خوب در استان هرمزگان میتوان به آینده ورزش بادبانی در این استان امیدوار بود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در این جشنواره ۱۷ نفر از ورزشکاران بادبانی سوار هرمزگانی شرکت کردند که مسافت ۱۸ کلیومتری جزیره هرمز تا اسکله شهید حقانی بندرعباس دریانوردی کردند.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان