Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:05:18 GMT

ادارات دولتی درشهرستان‌های جدیدالتاسیس قم مستقر شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۸۰۵

ادارات دولتی درشهرستان‌های جدیدالتاسیس قم مستقر شوند

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز پنجشنبه در نشست با فرماندار و مسئولان کهک برضرورت توسعه متوازن و استقرار اداره‌های مختلف در شهرستان‌های جدید استان تاکید کرد.

استاندار قم گفت: شهرستان کهک دارای ظرفیت‌های متعدد گردشگری و صنعتی است که با توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها، ظرفیت‌های مناسبی درحوزه اشتغال در این منطقه فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید با پیگیری مسئولان استان در بودجه سال آینده اعتبارهای کافی برای توسعه ۲ شهرستان جدید استان پیش بینی شود.

وی تعریض و تامین ایمنی مسیر جاده پردیسان - کهک را نیز یکی از مهمترین اولویت‌های منطقه برشمرد و گفت: باید دربودجه سال آینده اعتبار کافی برای ایجاد ایمنی‌ و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه راه برای شهرستان کهک پیش بینی شود.

استاندار قم همچنین از مسئولان شهرستان کهک خواست با همدلی‌وهم‌افزایی با نهادهای مختلف ظرفیت‌های بالقوه را درجهت توسعه این شهرستان بالفعل نمایند.

مخزن ذخیره و خط انتقال آب شهرستان کهک به بهره‌برداری رسید

همچننی امروز مخزن ذخیره و خط انتقال آب شهرستان کهک با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در آیین بهره‌برداری از مخزن ذخیره و خط انتقال آب شهرستان کهک با اشاره به مشکلات تأمین آب این شهر در سال‌های گذشته اظهار داشت: با اجرای خط انتقال آب از سدهای ۱۵ خرداد و کوچری به قم مشکل کمبود آب شهر کهک نیز برطرف شد.

وی یکی دیگر از مشکلات کهک را نبود مخزن ذخیره مناسب برای ایام بحرانی برشمرد و گفت: برای رفع این مشکل نیز در سال ۹۸ یک مخزن ذخیره هزار مترمکعبی و هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال آب را طراحی و عملیات اجرایی آن را سال گذشته با حضور استاندار محترم آغاز کردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه این پروژه در کمتر از یک سال و با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید خاطرنشان کرد: با احداث این مخزن و خط انتقال ضمن تأمین فشار مناسب آب در بخش شمالی شهر، امکان ذخیره آب برای ۲۴ ساعت در مواقع بحرانی را داریم.

برچسب‌ها قم افتتاح طرح استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم افتتاح طرح استانداری قم قم افتتاح طرح استانداری قم بهرام سرمست خط انتقال آب شهرستان کهک بهره برداری خط انتقال مخزن ذخیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند خبرداد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند توسط یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی شوشتر و گتوند رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده ۲۰ میلیارد تومان است، افزود: در این زمینه جا دارد از حمایت‌ و پیگیری‌های دادستان، فرماندار گتوند و اداره راهداری و بنیاد مسکن که در انجام این کار به ما کمک کردند تشکر کنیم.

عبادی با تشکر ویژه از همکاری کلانتری گتوند و ۵ یگان امدادی برای تامین امنیت پروژه رفع تصرف در این شهرستان گفت: عوامل یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»