Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:34:10 GMT

بازار پرنده فروشان اصفهان سر و سامانی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۹۲۱

بازار پرنده فروشان اصفهان سر و سامانی ندارد

 سید اکبر حسینی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص فعالیت پرنده فروشان مجاز و غیرمجاز گفت: آمار دقیق پرنده فروشان غیر مجاز را هیچ نهاد و سازمانی در دست ندارد، چرا که همان طور که مستحضر هستید بعضی از پرنده فروشی‌ها مدت کوتاهی در مکانی مستقر هستند و بعد از گذشت چند ماه فعالیت خود را از مکانی به مکان دیگر انتقال می‌دهند و حتی از اتحادیه پرنده فروشان درخواست کردیم که آمار دقیقی از واحد‌های پرنده‌فروشی ارائه دهند، اما متاسفانه اتحادیه هم آمار دقیقی از واحد‌های پرنده فروشی  در دسترس نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود:  به صورت تقریبی حدود ۱۷۰ واحد پرنده فروشی در شهر اصفهان فعالیت دارند که دارای پروانه کسب یا پرونده فعالیت در صنف پرنده فروشان اصفهان هستند و تحت نظارت  کار می‌کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان  بیان کرد: بر اساس ضوابط، نظارت بر کار پرنده‌فروشان از نظر پروانه داشتن آن‌ها با اتحادیه پرنده فروشان است و جلوگیری از تخلف  آن‌ها هم از طریق اتحادیه و شهرداری و  نیروی انتظامی انجام می‌شود، که موظف هستند با متخلفان برخورد کنند، معمولاً شهرداری در این زمینه  اکیپ‌هایی را هم دارد که با افراد متخلف برخورد می‌کنند.

او در خصوص ارتباط دامپزشکی با فعالیت پرنده‌فروشان مطرح کرد: قطعا فعالیت پرنده فروشان به دامپزشکی مربوط است و مباحث نظارتی و بهداشتی بر روی عملکرد آن‌ها با دامپزشکی انجام می‌شود، اما نظارت بر پروانه کسب آن‌ها برعهده اتحادیه است، و فعالیت پرنده فروشان، چون که  صنف هستند  زیر نظر  سازمان صنعت و  معدن انجام می‌شود.  

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرنده فروشی پرنده فروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز