Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه تهاتر نفتی ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی  است، گفت:‌ تکمیل پروژه‌های عمرانی کشور به بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد، در حالی که تنها ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در بودجه به این بخش اختصاص داده شده است و با اعتبارات دولتی نمی‌توان پروژه‌های عمرانی را به سرانجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش‌های غیر دولتی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده کرد و به سمت جذب سرمایه حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: در صورتی که تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی مشمول زمان شود، ظرفیت خود را از دست داده و با فرسوده‌تر شدن، سرمایه اولیه را هم ازبین خواهد برد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های زیرساختی، حمل و نقل جاده‌ای و احداث شبکه ریلی باید در اولویت دولت قرار بگیرد، گفت: در این رابطه جلساتی را نیز با وزرای نفت و راه و شهرسازی داشته‌ایم و لایحه مشارکت بخش خصوصی و عمومی در دستور کار کمیسیون عمران بوده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

رضایی عنوان کرد: با تصویب لایحه فوق امیدواریم جاذبه خوبی برای سرمایه گذاران ایجاد و از ضرر احتمالی آن‌ها جلوگیری شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: پروژه های عمرانی رئیس کمیسیون عمران مجلس رضایی کوچی پروژه های عمرانی تکمیل پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد