Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:51:26 GMT

اولتیماتوم لاپورتا به کومان؛ ثانیه‌شماری برای اخراج

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۸۲۴۴

اولتیماتوم لاپورتا به کومان؛ ثانیه‌شماری برای اخراج

رونالد کومان تا 2 آبان و روز ال کلاسیکو باید به اوضاع بارسلونا سر و سامان بدهد و در غیر این صورت اخراج خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 0-3 مقابل بایرن مونیخ و البته نمایش بسیار ضعیف در استادیوم خانگی بارسلونا باعث شد از همین ابتدای فصل فشار زیادی روی کادر فنی بلوگرانا ایجاد شود. اخبار حاکی از جلسه شبانه گروه مدیریتی باشگاه برای آنالیز شرایط بوده و دیروز نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد رونالد کومان فرصت زیادی برای تعییر اوضاع و حفظ نیمکت بارسلونا نخواهد داشت و تنها سه بازی دیگر به او شانس داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

امروز موندودپورتیوو ادعایی جدید مطرح کرد. تیم مدیریتی بارسلونا فعلا روی کومان اعتماد دارد ولی برای او مهلت خاصی در نظر گرفته اند. کومان تا 24 اکتبر(2 آبان) و روز بازی با رئال مادرید در ال‌کلاسیکو فرصت دارد تا به اوضاع تیم سر و سامان بدهد و سپس دیگر شانسی برای ابقا نخواهد داشت.

بارسا پیش از ال کلاسیکو در لالیگا باید به مصاف گرانادا، اتلتیکو و کادیز برود و در لیگ قهرمانان نیز باید در زمین بنفیکا بازی کند. بارسا پس از سال ها صعودش به یک هشتم نهایی تضمین شده نیست و در هاله ای از ابهام قرار دارد. در این بین وقفه دو هفته ای فیفا دی نیز خواهیم داشت که فرصتی برای آنالیز فنی کومان از سوی سران باشگاه است.

 

 

 

 

این روزها حتی در بارسا تی وی نیز از کومان انتقاد می شود و رسانه های کاتالان معتقدند این انتقادات با توصیه خوان لاپورتا رئیس باشگاه صورت گرفته است. در واقع اعتمادها به سرمربی هلندی روز به روز کاهش پیدا می کند و تنها راه نجات او پیروزی در همه بازی های پیش رو و به خصوص در ال کلاسیکو است اما سوال بزرگ اینجاست که آیا او به ال کلاسیکو خواهد رسید؟

 

 

خوان لاپورتا رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خوان لاپورتا رونالد کومان سرمربی بارسلونا ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس