Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بر ضرورت رسیدگی بدون تبعیض به تمام نقاط شهر تاکید کرد و گفت: ما مسئولیم که به مردم خدمت کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، عبدالله طباطبایی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی و تعامل با مجموعه مدیریت شهری طی سخنانی ضمن قدردانی از حضور شهردار و اعضای شورای شهر، قدرشناسی ملت ایران به‌خصوص مردم استان اردبیل با وجود تحمل بسیاری از مشکلات و سختی ها را یادآوری کرد و اظهار داشت: ما مسئولیم که برای این مردم خدمت کنیم و خدمت صادقانه حداقل‌ترین تعهد هر مسوول در این کشور باید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جدیت دستگاه قضایی استان در پیگیری قصور افراد یا دستگاه‌های مربوطه در حوادثی نظیر تصادف روز گذشته دو خودرو در اتوبان اردبیل - آستارا، افزود: اگر مسئولی در این ارتباط قصور کرده باشد، باید پاسخ گو باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در ادامه سخنان خود بر ضرورت رسیدگی بدون تبعیض به تمام نقاط شهر به‌خصوص مناطق کم برخوردار از سوی مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: تحمل بزرگ‌وارانه شهروندان در ارتباط با پروژه های عمرانی ستودنی است و در قبال این همراهی، بایستی با تسریع کار و فعالیت شبانه روزی پاسخ‌گو باشیم.

هر جا که دستگاه قضایی وارد عمل شده آنجا موفق بودیم

رئیس شورای شهر اردبیل دراین جلسه با بیان اینکه هر جا که دستگاه قضایی وارد عمل شده، آنجا موفق بودیم، افزود:  از دادستان محترم اردبیل تقدیر و تشکر می کنم که با همکاری دستگاه قضا، موجب شدند جلوی فساد مالی در شهرداری اردبیل گرفته شود.

فضای شهرداری اردبیل ازسیاست‌زدگی خارج می‌شودشرایط بد اقتصادی کارکنان و کارگران فصلی شهرداری اردبیل / وعده‌های رسیدگی هر روز تمدید می‌شودبرنامه‌های شهرداری اردبیل شورا محور خواهد بود

انصاری در ادامه سخنان خود با تشریح برخی فعالیت‌های خدماتی مجموعه مدیریت شهری، گفت: ما به غیر از زمین های پیرامون محله میراشرف در هیچ نقطه‌ای از شهر مشکل انباشت نخاله نداریم و تمام نخاله های شهر جهت دپوی اصولی به محل تعیین شده در طالب‌قشلاقی منتقل می شود.

کار تملک و تبدیل به پارک باغ میدان بسیج در آستانه اتمام است

شهردار اردبیل نیز در نشست هماهنگی و تعامل با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اظهار کرد: امورات مربوط به پروژه‌های عمران‌شهری و سایر بخش ها را با جدیت و با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر پیگیر هستیم.

 محمود صفری  افزود: از زمان قبول مسئولیت در کسوت شهرداری، با برنامه‌ریزی منسجم نسبت به اولویت‌بندی طرح‌ها و مطالبات مهم شهروندان عزیز از مدیریت شهری، اقدام کرده‌ایم.

وی توجه دستگاه قضایی استان به‌خصوص دادستان مرکز استان اردبیل به نیازها و مسائل مهم شهر و شهروندان را قابل تحسین و موثر در رفع بسیاری از مشکلات دانست و گفت: به‌دنبال پیگیری‌هایی که در مجموعه مدیریت شهری داشتیم، کار تملک و تبدیل به پارک باغ بزرگ واقع در حدفاصل میدان بسیج تا میدان ارتش که از مطالبات دیرینه شهروندان اردبیل است، در آستانه اتمام قرار دارد.

شهردار اردبیل بر نادرست بودن آمار ارائه و تبلیغ شده قبلی مبنی بر "پیشرفت 95 درصدی پل قدس" تأکید کرد و افزود: بسیار برای شخص اینجانب ناراحت کننده بود زمانی که آیت‌الله عاملی در اعتراض به وقفه طولانی‌مدت در روند اجرای پروژه پل قدس فرموده بودند "این جنازه را از وسط شهر بردارید"، بنابراین مصمم هستیم تا 10 مهر ماه عرشه اصلی را جهت عبور ترافیک تحویل داده و تا اواسط آبان ماه نیز تمام پروژه پل قدس را به پایان برسانیم.       

انتهای‌پیام/131/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری اردبیل استان اردبیل دستگاه قضایی مدیریت شهری مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: شهرگاه، تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست، چراکه نیازهای پژوهشی ما به‌صورت نظام‌مند شناسایی و به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید تا در اجرای این پروژه‌ها با مدیریت شهری مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضی نصوحی امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست شهرگاه (هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری) با موضوع حمل‌ونقل و ترافیک اظهار کرد: برنامه شهرگاه از تلفیق موضوع شهرداری و دانشگاه گرفته شده است، بدین صورت که بتوانیم یک هم‌نشینی نزدیک بین مدیریت شهری و اعضای هیئت علمی دانشگاه ایجاد کنیم.

وی افزود: در این راستا برنامه‌های شهرگاه در دانشگاه‌های مختلف با موضوعات متنوعی اجرا می شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: امروز مدیریت شهری با موضوع حمل‌ونقل و ترافیک مهمان دانشگاه صنعتی اصفهان است؛ در این نشست اساتید دانشگاه یافته‌های خود را که در قالب پایان‌نامه، مطالعات و پژوهش داشتند، به مدیران شهری ارائه می دهند.

نصوحی ادامه داد: مدیران شهری در این نشست تلاش می‌کنند تا از این فرصت برای اجرای بهتر ایده‌ها و تجربیات این اساتید استفاده کنند، همچنین از آخرین یافته ها و مطالعات دانشگاهی مطلع شوند که این موضوع می‌تواند در برنامه‌ریزی‌ها و رفع مشکلات موجود نقش به‌سزایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این نشست‌ها مدیران شهری می‌توانند با اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها آشنا شوند و از این طریق در برنامه‌ریزی‌ها ارتباط نزدیکی برقرار کنند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: در این نشست به برنامه‌ریزی یکپارچه زیرساخت‌های حمل‌ونقل پرداخته شد و برآورد مدیران شهری و اساتید دانشگاهی بر این بود که در دنیا با استفاده از این روش، حدود ۲۰ درصد از هزینه‌های نگهداری و تعمیرات زیرساخت‌های حوزه حمل‌ونقل کاهش پیدا کرده است و می‌توان گفت، این عددِ قابل‌توجهی بوده است که توانسته پس‌انداز شود.

نصوحی با بیان اینکه شهرگاه، تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مکانیزم‌ها و سازوکارهای مختلفی برای ارتباط با دانشگاه دارد، بدین صورت که شورای پژوهش در مجموعه شهرداری اصفهان وجود دارد، همچنین پیشنهادهای پروژه های پژوهشی دانشگاهیان به مدیران شهری ارائه و بررسی می‌شود و نیازهای پژوهشی ما به‌صورت نظام‌مند شناسایی و به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید تا در اجرای این پروژه‌ها با مدیریت شهری مشارکت داشته باشند.

وی افزود: ما در بخش تحصیلات تکمیلی و دکترا نیز در این زمینه ظرفیت‌های بسیاری داریم که پژوهش‌های آن‌ها می‌تواند حول محور نیازهای جدی مدیریت شهری قرار گیرد و یک فعالیت کاربردی محسوب شود.

کد خبر 749507

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است