Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، رسانه ملی در روزهای پایانی هفته برنامه های متنوعی تدارک دیده است. مخاطبان در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در شبکه های سیما می توانند برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنند. برنامه های تلویزیونی سریالیست و محاکات از شبکه یک و دو، مستندهای کابوس آمریکا، یک میلیارد زندگی و پشت صحنه ماموریت غیرممکن ۴ از شبکه پنج، و جدیدترین قسمت برنامه «نردبان» روی آنتن می‌رود، این در حالی است که پخش اولین قسمت برنامه جاذبه با حضور خانواده مرحوم علی سلیمانی شنبه شب از شبکه افق آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه یک /  گفت و گو با بازیگر و کارگردان «دودکش» در «سریالیست»

برنامه «سریالیست» امشب در قسمت تازه خود میزبان بازیگر و کارگردان سریال «دودکش» است و پرونده هفته نیز به تغییر شغل بازیگران و مجریان اختصاص دارد.

در قسمت تازه «سریالیست» که امشب پنجشنبه ۲۵ شهریورماه روی آنتن می رود، پدرام کریمی میزبان الهام اخوان بازیگر سریال «دودکش» است و با برزو نیک‌نژاد کارگردان این سریال نیز به صورت تصویری گفتگو می کند. مجموعه محبوبی که فصل دوم آن تیر و مرداد ماه سالجاری از شبکه یک پخش و پربیننده شد.

در بخش نوستالژی رسول نجفیان بازیگر پیشکسوت به برنامه می آید و از خاطرات سریال قدیمی «کاکتوس» می گوید؛ مجموعه ای که در سه فصل از سال ۷۷ تا ۸۳ به کارگردانی محمدرضا هنرمند از شبکه یک سیما پخش شد و زنده یاد خسرو شکیبایی نیز در آن به ایفای نقش می پرداخت.

 اجرای بخش پرونده این هفته را فرهاد جم برعهده دارد و در گفت‌وگو با کریمی موضوع تغییر شغل در عرصه بازیگری و اجرا را بررسی می کند؛ بازیگرانی که مجری شدند و یا مجریانی که بازیگر شدند.

 «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

شبکه دو / امیرحسین صدیق داور مهمان «محاکات»

 همچنین در قسمت‌ تازه برنامه تلویزیونی «محاکات» با اجرای منصور ضابطیان، امیرحسین صدیق به عنوان کارشناس مهمان حضور دارد؛ امیرحسین صدیق بازیگر در کنار داوران ثابت «محاکات» درباره میزان جذابیت قصه مهمان امشب برای تبدیل شدن به کتاب قضاوت می کند.

محمد صادقی‌فر امدادگر جوان جمعیت هلال احمر و کوهنورد مهمان امشب برنامه است که ماجراهای جذابی از زندگی و کارش را روایت می کند.

«محاکات» به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمد صوفی همچون فصل اولش با حضور افرادی روی آنتن می رود که هر کدام داستان جالبی از زندگی‌شان روایت کردند و مطابق ساختار برنامه پس از روایت مهمان، در صورتی که داوران بیشترین رای را به آن میهمان بدهند زندگی وی تبدیل به یک کتاب می شود.

داوران «محاکات» امیر شهاب رضویان، فلورا سام و رسول نجفیان هستند و اجرای این برنامه را منصور ضابطیان بر عهده دارد.

 این برنامه هر هفته چهارشنبه و پنجشنبه بعد از خبر ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

شبکه پنج / احداث مرکز هسته ای ایران  به روایت " کابوس آمریکا"

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، سومین قسمت  مستند کابوس آمریکا به کارگردانی فائقه سادات میرصمدی جمعه (۲۶شهریور) ساعت ۲۲:۱۰ از این شبکه تماشایی می شود، در برنامه پیش روی " کابوس آمریکا" موضوع احداث مراکز هسته ای در ایران بنا بر درخواست محمدرضا پهلوی و موافقت دولت آمریکا بررسی و تحلیل می شود.

این مستند در هر قسمت به یک موضوع و گفت‌وگوی چالشی اختصاص دارد. میزبان و پرسش‌گر این گفت‌وگوها «مایکل مور» مستند ساز آمریکایی است و بخش دیگر مستندات، تصاویری کمتر دیده شده از دستاوردها و افتخارات ملی ایران است.

این گفت و گوها درباره موضوعات مختلفی از جمله امنیت ملی، روابط میان ایران و آمریکا، برجام ، اولویت سیاست‌های خارجی، استراتژی‌های دفاعی آمریکا و ... انجام شده است و به نوعی رفتارشناسی و ریشه یابی روابط ایران و امریکا را به تصویر می کشد.

مستند ۹ قسمتی  " کابوس آمریکا" جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

شبکه پنج / مستند «یک میلیارد زندگی»

همچنین مستند  یک میلیارد زندگی به کارگردانی آرون بیبرت روز جمعه ( ۲۶ شهریورماه)  ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود؛  این مستند محصول مشترک ۲۰۱۶ آمریکا و کانادا در ژانر تاریخی-فرهنگی است و بازیگرانی همچون آتیلا دنکو، دیوید گوئرلیتز، سیلو باتیس و... در آن هنرنمایی کرده اند.

مستند" A Billion Lives" روایت تاریخ ورود مواد مخدر و عواقب سو آن در سلامت جوامع انسانی است. پیش بینی های علمی در سازمان جهانی بهداشت نشانگر آمار و ارقامی وحشتناک از این آسیب اجتماعی است. بر اساس این گزارش، تخمین زده شده که تا اواخر قرن ۲۱ حدود یک میلیارد نفر از طریق مصرف مواد مخدر می میرند و ۱٫۶ میلیارد نفر از انسان ها تا ۲۰ سال دیگر معتاد محسوب می شوند. این مستند جمعه به مدت ۴۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان شبکه پنج می شود.

شبکه پنج / تماشای آنسوی دوربین «ماموریت غیرممکن ۴»

پشت صحنه جذاب و اکشن سینمایی " ماموریت غیرممکن ۴" را پنجشنبه ۲۵ شهریورماه ساعت ۲۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشا کنید.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مستند جذاب و دیدنی شامل تصاویر پشت صحنه مراحل ساخت و تولید، حرکات اکشن و هیجان انگیز و ... است که به مدت ۴۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.
سینمایی "ماموریت غیرممکن ۴" به کارگردانی برد برد محصول ۲۰۱۱ آمریکا در در ژانر اکشن و هیجان انگیز است. در این فیلم تام کروز، جرمی رنر، سایمون پگ , پائولا پاتون به هنرمندی پرداخته‌اند.
مخاطبان در خلاصه این اثر سینمایی خواهند دید: زمانی که مشخص می شود سازمان IMF مسوول انفجار در کرملین بوده است‌، تصمیم گرفته می شود تا این سازمان برای همیشه تعطیل شود، اما «اتان هانت» و گروه جدیدش برای اثبات بی گناهی و پاک کردن نام سازمان خود از این اتهام، بر خلاف دستورات مقامات بالاتر وارد عملیاتی می شوند.

شبکه مستند / توماج دانش بهزادی مهمان «نردبان»

جدیدترین قسمت از برنامه «نردبان» با حضور توماج دانش بهزادی و محسن جعفری راد روی آنتن می‌رود. شصتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان»، جمعه، ۲۶ شهریورماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مهمان این قسمت از برنامه، توماج دانش‌بهزادی بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر است. او که در فیلم مستند «خط باریک قرمز» حضور داشت، در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا، درباره مستند خط باریک قرمز و کنشگری اجتماعی آن صحبت می‌کند. وی هم‌چنین توضیحاتی درباره رابطه تئاتر و فیلم مستند داده و «تئاتر مستند» و « دراماتورژی» را معرفی می‌کند.

توماج دانش بهزادی تاکنون در ده‌ها فیلم‌ و تئاتر حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده است. او در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی "لباس شخصی" به کارگردانی امیرعباس ربیعی، مستند "خط باریک قرمز" به کارگردانی فرزاد خوشدست و فیلم کوتاه "سور بز" به کارگردانی سعید زمانیان حضور داشت.

مهمان دیگر برنامه این هفته نردبان محسن جعفری‌راد کارگردان فیلم مستند «رنج زیر پوست» است. فیلم مستند او هم‌اکنون در اکران هنر و تجربه در معرض دید مخاطبان قرار دارد. او ضمن گفت‌وگو درباره سوژه فیلم خود علاقه‌مندان به سینمای مستند را به تماشای این فیلم دعوت می‌کند.

پیشنهاد فیلم مستند و بخش‌هایی در مورد رابطه و تعامل میان تئاتر و سینمای مستند از دیگر بخش‌های نردبان این هفته است.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

شبکه افق / اولین قسمت «جاذبه» ؛ خانواده مرحوم علی سلیمانی مهمانان قسمت اول

همچنین اولین قسمت برنامه «جاذبه» با حضور خانواده مرحوم علی سلیمانی، به تهیه‌کنندگی حمیدرضا صابونی و میزبانی صابر خراسانی، ساعت ۲۱ شنبه( ۲۷ شهریور)روی آنتن شبکه افق می‌رود.

«جاذبه» ویژه‌برنامه شبکه افق برای ماه صفر است که همانند فصل اول به روایت قصه‌های افرادی می‌پردازد که زندگی هریک به نوعی با ائمه علیهم‌السلام پیوند خورده است و صابر خراسانی در فصل دوم نیز اجرای برنامه را بر عهده دارد.

«جاذبه» تولید مشترک شبکه افق و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی است که هر شب ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود.

برچسب‌ها شبکه افق فلورا سام شبکه یک سیما دولت آمریکا شبکه دو سیما ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه امیر حسین صدیق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه افق فلورا سام شبکه یک سیما شبکه افق فلورا سام شبکه یک سیما دولت آمریکا شبکه دو سیما ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه امیر حسین صدیق توماج دانش بهزادی ماموریت غیرممکن ۴ روی آنتن می رود روی آنتن شبکه شبکه پنج سیما کابوس آمریکا تهیه کنندگی شبکه مستند فیلم مستند یک میلیارد شبکه افق شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما

برنامه پخش زنده مسابقات ورزشی امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت پر از بازی‌های فوتبال لیگ برتر ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ امروز کنتاکتور شبکه های سه ، ورزش و سیمای استانی با بازی‌های حساس فوتبال پر است. نگاهی به جدول پخش بازی‌ها بیندازیم.

 

 فینال جام جهانی تفنگ 10 متر مردان

 شبکه ورزش / ساعت 09:00

 

 لیگ برتر هندبال

گیتی پسند - شهید شاملی

شبکه ورزش / ساعت 15:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

پیکان - آلومینیوم

 شبکه ورزش / ساعت 17

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

سپاهان - استقلال خوزستان

شبکه استاتی / ساعت 18:10

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

نساجی - پرسپولیس

 شبکه سه / ساعت 18:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

فولاد - تراکتور

شبکه ورزش / ساعت 19:30

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر

ملوان - هوادار / ساعت 19:30

شبکه استانی 

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

 نفت آبادان - مس رفسنجان / ساعت 19:30

شبکه استانی

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

استقلال - ذوب آهن اصفهان 

 شبکه سه / ساعت 20:30

 

 هفته سی و پنجم سری A 

اودینزه - ناپولی / ساعت 22:15

 

هفته سی و ششم لیگ جزیره 

کریستال پالاس - منچستر یونایتد

شبکه ورزش / ساعت 22:30

 

 

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • ۷۰ درصد مردم تلویزیون می‌بینند | نظرسنجی جدید تماشای برنامه‌ها اعلام شد
  • تهران تا پایان هفته میزبان باد و باران است
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد